دانلود فیلم لحظه ی درخواست نکونام از مسی برای پیراهنش

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

دانلود فیلم لحظه ی درخواست نکونام از مسی برای پیراهنش

جواد نکونام پیش از آغاز بازی مقابل آرژانتین از مسی پیراهنش را درخواست کرد که البته این درخواست، با جواب مثبت مسی نیز همراه بود.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران دیشب در دیداری تماشایی و در حالی که با نظم و تاکتیک خاصی به مصاف آرژانتین رفته بود در نهایت با یک گل شکست خورد تا در روز پایانی برای صعود چشم به پیروزی بر بوسنی داشته باشد.

 

download file دانلود فیلم لحظه ی درخواست نکونام از مسی برای پیراهنش دانلود فیلم لحظه ی درخواست نکونام از مسی برای پیراهنش (حجم فایل:  ۴٫۳۷ مگابایت)

118930 دانلود فیلم لحظه ی درخواست نکونام از مسی برای پیراهنش

سایت روزنامه دیلی میل در گزارشی به صحبت‌های ابتدایی جواد نکونام و لیونل مسی به عنوان کاپیتان‌های دو تیم پیش از شروع بازی اشاره کرده و نوشته است: نکونام پیش از شروع بازی پیش‌دستی کرد و با اشاره به پیراهن مسی از او خواست که در پایان بازی لباسش را به او بدهد!

این گزارش اضافه کرده که مسی، برنده چهار توپ طلای جهان و کسی که گل‌ پیروزی‌بخش آرژانتین را در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند در آن صحنه با درخواست نکونام موافقت کرد. البته تا به حال چندین بار دیده شده که بازیکنان تیم‌های مختلف در میان دو نیمه پیراهن‌های خود را با هم عوض می‌کنند (نمونه اخیر در جام جهانی تعویض لباس کریستیانو رونالدو با خدیرا بین دو نیمه آلمان و پرتغال بود) اما نکونام، کاپیتان ایران از فرصت صحبت با مسی پیش از شروع بازی استفاده کرد و یک قدم جلوتر از همبازیانش از مسی خواست که پیراهنش را با او عوض کند.

البته یکی از دوست‌داشتنی ترین لباس‌ها در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل همین لباس مسی است و کاپیتان ایران هم برای رسیدن به لباس مورد علاقه خود زودتر دست به کار شد.
14 6 22 5335635 دانلود فیلم لحظه ی درخواست نکونام از مسی برای پیراهنش
درخواست نکونام از مسی – درخواست برای پیراهن مسی – جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل
14 6 22 5332234 دانلود فیلم لحظه ی درخواست نکونام از مسی برای پیراهنش
ماجرای جالب پیراهن مسی در بازی ایران و آرژانتین – جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل
 
 
 
 
 







 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: