یکسال اینترنت پر سرعت رایگان هدیه GLX به کاربران

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

یکسال اینترنت پر سرعت رایگان هدیه GLX به کاربران

شرکت GLX با همکاری شرکت آسیاتک در طرحی به خریداران محصولات خود یکسال اینترنت پر سرعت به صورت رایگان هدیه می دهد.
 مدیران شرکت های ارتباط همراه گویا اروند (GLX)  و شرکت انتقال داده های آسیا تک از تفاهم نامه واگذاری یکسال اینترنت پر سرعت رایگان به خریداران محصولات GLX  را امضاء کردند. براساس این تفاهم نامه قرار است هر یک از خریداران GLX از سرویس یک ساله ADSL+2 آسیا تک با ترافیک ۶ گیگ وبا حداکثر سرعت به ارزش ریالی تقریبا ۹۰ هزار تومان به صورت رایگان بهرمند شوند.
 
DSC_8709

حمید سعیدی مدیر عامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند (GLX)، در آغاز این نشست گفت: GLX از سال ۱۳۸۶  به عنوان اولین تولید کننده در منطقه آزاد اروند شروع به کار کرد و پس از آن ۱۴۰ مدل تلفن همراه و تبلت را به بازار ایران و بازارهای خارجی عرضه کرده است. خط تولید این کارخانه با بیش از ۱۵۰۰ تن نیروی کار روزانه ۲ هزار دستگاه تبلت و۱۰ هزار دستگاهگوشی تلفن همراه تولید و به دست مصرف کننده می رساند.
 
DSC_8691

وی افزود: در مدل های جدید این شرکت که در آینده نزدیک روانه بازار خواهند شد هیچ تفاوتی با مدل های برند های مطرح وجود نخواهد داشت و مصرف کننده ایرانی می تواند این محصولات را با قیمت هایی بسیار پایین تر از مدل های مشابه خارجی خریداری کند.
سعیدی علت پایین بودن قیمت محصولات را پایین آوردن قیمت تمام شده دانست و ادامه داد: هدف ما جلب رضایت کاربران ایرانی است و به همین دلیل می کوشیم تا محصولی را به بازار عرضه کنیم که چیزی کمتر از محصولات برندهای دیگر نداشته باشد.
 
DSC_8696
 

در ادامه محمد علی یوسفی زاده، مدیر عامل آسیا تک این طرح را حمایت از تولید کنندگان داخلی خواند و افزود به منظور بالا بردن ضریب نفوذ اینترنت در کشور و ارتقاء فروش و سطح رضایت مشتریان به دنبال آن هستیم با به کارگیری و حمایت از سرمایه های انسانی مستعد و همکاری های متقابل با فعالان بخش ICT کشور در راستای ارتقاء خشنودی مشتریان و موفقیت های پایدار گام برداریم.








 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: