صفر تا صد رايانه را اينجا بياموزيد و گواهي نامه معتبر دريافت كنيد!!!

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

اين روز ها رايانه و كار كردن با آن تقريبا خيلي ها را درگير خود كرده است،لايه هاي عمومي را تقريبا همه مي دانند و شما اگر قصد داريد متمايز باشيد اين سامانه را از دست ندهيد.

 

 

 

تا به حال با نرم افزار ها و سايت هاي گوناگون براي آموزش در حوزه فضاي مجازي و رايانه قطعا كار كرده ايد و با آموزگاران اين حوزه نيز آشنايي داريد.

آنچه ما را شگفت زده كرد؛ نوعي جديد از آموزش بود كه قطعا تجربه متفاوتي در يادگيري اصول ابتدايي تا مباني پيشرفته رايانه را به همراه دارد.
گروه پيشگامان صفر و يك براي اولين بار در صنعت كامپيوتر دست به يك ابتكار عمل آموزشي زده و آموزش همزمان با كار در فضاي نرم افزار هاي مختلف( از ويندوز، مجموعه مايكروسافت،فتوشاپ و... تا طراحي وب سايت و اينترنت) و راهكار ها و ترفند هاي جديد را در مجموعه اي بي نظير تدارك ديده است و چند وقتي ست كه براي آموزش عميق و دقيق تمام آنچه مربوط به رايانه مي‌باشد، وارد عمل شده و دنياي آموزش فارسي را متحول كرده است.

براي مثال شما كارمند يك شركت خصوصي و يا اداره اي دولتي هستيد؛ براي كار خود ملزم هستيد كار با نرم افزار فتوشاپ رو بياموزيد. اما نه زمان حضور در كلاس را داريد و نه هزينه هاي سنگين آن در اولويت دخل و خرج شما است.شايد هم آنچه در كلاس گفته مي شود را به مرور از ياد ببريد.

  • راهكار آموختن چيست؟

تكرار مهمترين روش براي ياد گرفتن و فراموش نكردن است؛ و آنچه در اين سامانه آموزشي بر آن تاكيد شده است تكرار مي باشد. ضمنا شما با ورود به اين سامانه مي‌توانيد تجربه آموزش و كار با نرم افزار هاي ساده و پيشرفته را به طور همزمان داشته باشيد و لازم به ذكر است كه در آخر اين سامانه از شما آزمون خواهد گرفت.

  • ويژگي ها
  1. مديريت زماني
  2. كاهش چشمگير هزينه
  3. يادگيري عميق و اصولي
  4. قابل فهم براي ناشنوايان
  5. برگزاري آزمون
  6. سهولت در آموزش مطالب و يادگيري
  7. قابل نصب روي تمام سيستم عامل ها
  8. آموزش بيش از 120 نرم افزار
  • نمايي از سامانه آموزش و آزمون مجازي كامپيوتر:

 

براي ورود به اين سامانه اينجا كليك كنيد








 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: