اين چند ترفند را در گوگل امتحان كنيد، قطعا متعجب خواهيد شد!!!!

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

امروزه گوگل تبدیل به جز جدایی ناپذیر اینترنت شده و کمتر کاربری است که با گوگل آشنایی نداشته باشد و یا از یکی از سرویس های محبوب آن مثل: موتور جستجو، جی میل،گوگل ارث، یوتیوب و... استفاده نکرده باشد. اما محبوب ترین بخش گوگل و در حقیقت پایه اولیه تشکیل گوگل، موتور جستجوی آن می باشد که بدون شک قوی ترین موتور جستجو جهان محسوب می شود. این موتور جستجوی به ظاهر ساده، در دل خود ترفندهای جالبی را پنهان کرده که با اطلاع از آنها قطعا متعجب خواهید شد! به بخشی از آن توجه کنید.

ترفند اول:خوردن جستجو شده توسط کلمه oo گوگل که مانند یک ویروس تمام صفحه جستجو شده را میخورد.کافیست در جستجو گر گوگل کلمه zerg rush وارد کنید و سرچ کنید.بعد از جستجو بر روی صفحه کلیک کنید.

yjc.ir

برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

ترفند دوم:یک ماشین حساب همه کاره
کافیست سرچ گوگل را باز کنید و این کلمه را در ان تایپ کنید answer to life, the universe, and everything و در آخر کلمه جستجو را بزنید.

yjc.ir

برای مشاهده کلیک کنید.

ترفند سوم:چرخش سرچ گوگل
اگر جستجو گر گوگل را باز کنید و این عبارت را تایپ کنید do a barrel roll صفحه وب شما به صورت 360 درجه چرخش پیدا میکند که بسیار زیبا است.

برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

ترفند چهارم:گوگل هم در هم شکست.شما فقط با یک کلیک سرچ گوگل را نابود کنید.همین حالا امتحان کنید.

برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

 

• نظرات شما

 

لطفا نظر خود را در خصوص این ترفندها با کاربران این وبلاگ به اشتراک بگذارید







 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: