پی دی اف آنلاین, pdf آنلاین

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

تبدیل فرمت فایل ها یکی از کارهایی است که هر کاربری چه حرفه ای چه مبتدی به آن نیاز پیدا می کند و دسترسی به آن، آن هم همیشه و همه جا نیازمند هر فردی است. پس چه خوب است چند سایت خوب را در این زمینه را با هم ببینیم…

 

۱- Online-convert.com

online-convert

همانطور که در تصویر مشخص است یک از کامل ترین سایت ها برای تبدیل فرمت است که تمام نیاز های شما را برطرف می کند از تبدیل عکس و فیلم گرفته تا فایل های متنی و فشرده !!

ابتدا نوع فایل پایانی را انتخاب کرده و بعد از زدن Go فایل خود را آپلود و تبدیل کنید

۲-zamzar.com

zamzar

این سایت هم یکی از بهترین انتخاب هاست و مراحل را به ترتیب نوشته است اول فایل را آپلود کنید فرمت را انتخاب و ایمیل خود را وارد کنید و روی convert کلیک کنید! همینطور می توانید ویدیویی را از سایتی دیگر به داخل این سایت دانلود و بعد تبدیل کنید به همین راحتی!

۳-.convertfiles.com

ساده و در عین حال حرفه ای. این یکی از مواردی است که این سایت را از سایت های مشابه مجزا می کند. فایل را از داخل رایانه خود انتخاب یا از سایت دیگه ای دانلود کنید و فرمت فایل ابتدایی و پایانی را مشخص و تبدیل را شروع کنید. می توانید این فایل را به ایمیل خود نیز ارسال کنید

۴-docspal.com

این سایت امکاناتی شبیه با سایت بالا می باشد. اما با رابط کاربری بهتر

۵-freepdfconvert.com

شاید فکر کنید با وجود سایت های بالا دیگر چه نیازی به معرفی سایت های دیگر است اما بعضی سایت ها تخصص ویژه ای در مورد یک فرمت خاص دارند.

freepdfconvert سایتی در زمینه تبدیل فایل های مختلف به PDF و همچنین بر عکس است

۶-web2pdfconvert.com

Convert Web Page to PDF تبدیل فرمت فایل ها

سایتی حرفه ای در مورد تبدیل سایت ها به PDF. البته سایت قبل هم همین کار را اما به صورت ساده و بدون هیچ تنظیماتی انجام می دهد اما این سایت یک گزینه options دارد که توسط آن می توانید تنظیمات حرفه ای را انجام دهید.

۶-www.cometdocs.com/ccn

این سایت هم امکانات زیادی را برای تبدیل فایل های متنی مثل word ، excel و PDF در اختیار شما می گذارد.

توجه! در تمام سایت های معرفی شده در پایان باید فایل تبدیل شده را دانلود کنید!

البته ما امنیت این سایت ها را تایید نمی کنیم.. و هیچ مسولیتی در این مورد نداریم. پس فایل های شخصی خود را با نرم افزار تبدیل کنید خیلی بهتره!!!








 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: