آموزش جامع و کاربردی فعالیت در توییتر و استفاده از آن

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

 

 

Twitter_logo_16_by_9_thumb

 

توییت کردن

توییتر مجموعه‌ای از توییت‌های کوتاه در مورد مسائل مختلف می‌باشد. با اینکه بیشتر کاربران برای توییت کردن عضو توییتر می‌شوند اما این امکان برای کاربران فراهم است که لینک های مربوط به مقالات و صفحات اینترنت را به اشتراک بگذارند.

محدودیت توییت‌ها تا 140حرف می‌باشد؛ بدین معنی که باید توییت خود را مختصر و در عین حال قابل‌فهم برای کاربران بنویسید. با ورود به شبکه توییتر می‌توانید توییت‌های دیگر کاربران را بخوانید اما اگر بخواهید توییت کنید باید یک حساب کاربری رایگان ایجاد نمایید. توییت‌های عمومی هستند و همه‌ می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند.

هر کاربر توییتر که بخواهد می‌تواند شما را فالو کند و نمی‌توانید جلوی این اتفاق را بگیرید. فالو کردن شما بدین معنی است که تمام توییت‌های شما را در صفحه‌ی Timeline خود خواهد داشت. متقابلا شما نیز می‌توانید هرکس را که می‌خواهید را فالو کنید و تمام توییت‌هایش را در اختیار داشته باشید.

 

جست‌و جو و Trends

توییتر محل بسیار خوبی برای پیدا کردن افراد هم‌فکر و هم سلیقه خود می‌باشد.

برای پیدا کردن افراد، کافیست نام آنان را در نوار جست‌و جو تایپ کنید. نتیجه‌ها به دو دسته افراد و توییت‌ها تقسیم می‌شوند و شما می‌توانید به کمک عکس پروفایل و بیوگرافی کوتاهشان می‌توانید آنان را شناسایی نمایید.  همانطور که گفتیم، به کمک نوار جست‌و جو می‌توانید توییت مورد نظرتان را نیز پیدا کنید؛ توییتر در هر توییت KeyWordها را نیز قرار می‌دهد تا پیدا کردن آن‌ها مشکل نباشد.

trends

 شروع کار در توییتر با ثبت نام

ثبت نام در توییتر بسیار راحت می‌باشد؛ ابتدا وارد سایت www.twitter.com و یا اپلیکیشن توییتر شوید و در بخش Sign Up اطلاعاتی از قبیل نام، نام کاربری، ایمیل و همچنین رمز‌عبور را در آن وارد نمایید. پس از دریافت ایمیل حاوی لینک فعالسازی که باید روی آن کلیک نمایید و یا پس از وارد کردن شماره تلفن همراه  کدی  به شما ارسال میشود که باید آن را وارد اپلیکیشن توییتر نمایید تا مراحل ثبت نام شما رسما به اتمام برسد.
تبریک می‌گوییم شما هم‌اکنون یک کاربر توییتر می‌باشید.

download

 

پس از ثبت نام میتوانید شروع کنید به فالو کردن آشنایان و دوستان وافراد مورد علاقه خود و ...
پس از آن نوبت به فالو کردن صفحه‌های مربوط به وب‌سایت‌های مورد علاقه‌ می‌رسد. توییتر نیز در لیستی به شما کاربرانی را جهت فالو کردن معرفی می‌کند.البته فالو کردن لیست پیشنهادی توییتر اجباری نیست و میتوانید با زدن قسمت Skip از فالو کردن آنها صرف نظر کنید.

dowfnload


. چگونه در توییتر عکس آپلود کنیم؟

مرحله اول برای قرار دادن عکس در توییتر، ثبت نام کردن در آن می‌باشد که در بخش اول به صورت کامل آن را برای شما عزیزان شرح دادیم. سپس بر روی گزینه‌ی Tweet Now کلیک نمایید. این گزینه‌ی بالای صفحه و پایین عبارت Whats Happening قرار گرفته است. سپس بر روی دکمه‌ی دوربین که در پایین و سمت چپ آن قرار گرفته است کلیک کنید.

سپس یک پنجره باز خواهد شد که در این قسمت باید عکس مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک نمایید.

download

در ادامه تصویر مورد نظرتان را در پنجره توییت خواهید دید. در این قسمت می‌توانید یک متن نیز برای همراهی با عکس خود قرار دهید و در پایان بر روی گزینه‌ی Tweet Now کلیک کنید تا تصویر مورد نظر به صورت یک لینک در صفحه‌ی توییتر شما قرار گیرد.


download (2)

 

 نحوه‌ی زمان‌بندی توییت‌ها در توییتر

یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که در توییتر قرار دارد، امکان زمان‌بندی و تعیین زمان انتشار یک توییت می‌باشد؛ بدین صورت که می‌توانید یک توییت را در ساعت ۶ بنویسید و انتشار آن را روی ساعت ۱۰ تنظیم کنید تا به صورت اتوماتیک منتشر شود. در ادامه نحوه‌ی انجام این کار را به شما عزیزان می‌آموزیم.

زمان‌بندی پست‌ها در واقع در خود توییتر قرار ندارد و برای این کار باید از وب‌سایت BufferApp.com استفاده نمایید. این سایت فقط از شبکه توییتر پشتیبانی نمی‌کند و سرویس‌های همچون فیس‌بوک و LinkedIn را نیز شامل می‌شود.

پس ابتدا به کمک مرورگر کروم و یا فایرفاکس به آدرس BufferApp.com مراجعه کنید؛ البته مرورگر اکسپلورر نیز قابل استفاده است اما در کروم و فایرفاکس قابلیت‌های بیشتری وجود دارد. سپس بر روی سرویس مورد نظر خود کلیک و در آن وارد شوید

schedule-tweets-buffer-1

پس از ورود به اکانت، از طرف توییتر از شما اجازه استفاده از این برنامه خواسته می‌شود و همچنین باید ایمیل خود را جهت ارتباط آن با شما وارد کنید. ایمیل خود را وارد کرده و بر روی گزینه‌ی Get Started کلیک نمایید.

schedule-tweets-buffer-2_thumb

همچنین برای کاربران کروم و فایرفاکس یک افزونه‌ی کاربردی نیز طراحی شده است که در سایت بافر اپ قرار گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم حتما این افزونه را بر روی مروگر خود نصب نمایید.

schedule-tweets-buffer-3_thumb

این سایت محدودیتی برای تعداد سرویس‌های شما ندارد و می‌توانید همزمان با هر سه سرویس فیس‌بوک، توییتر و LinkedIn وارد شوید. با این کار هر پست تنها با یک کلیک بر روی هر سه شبکه اجتماعی منتشر خواهد شد؛ این خود یکی از قابلیت‌های عالی BufferApp می‌باشد.

schedule-tweets-buffer-4_thumb

بخش schedule را انتخاب کرده و بر روی گزینه‌ی Time Zone کلیک نمایید. با انتخاب یک شهر می‌توانید موقعیت زمانی مورد نظر را انتخاب کنید. خوشبختانه تمامی موقعیت‌های زمانی در این لیست قرار گرفته‌اند. به کمک این بخش می‌تواند پست‌ها را در زمان های مورد نظر منتشر کرد.

schedule-tweets-buffer-6

سپس می‌توانید مشخص کنید که پست‌هایتان در چه ساعتی بر روی فیس‌بوک، LinkedIn و یا توییر منتشر شود؛ دقت کنید که دوستان و آشنایان شما بیشتر چه ساعاتی به اکانت توییتر خود سر می‌زنند و همان محدوده زمانی را برای انتشار پست‌هایتان انتخاب نمایید.

schedule-tweets-buffer-7

حالا می‌خواهیم کمی در اینترنت بگردیم! به هنگام وب‌گردی در فضای مجازی می‌توانید با انتخاب آیکون BufferApp، لینک مربوطه را به سرعت در شبکه‌های اجتماعی مورد نظرتان منتشر کنید. همچنین می‌توانید یک متن را به همراه فایل ضمیمه در کنار آن قرار دهید.

schedule-tweets-buffer-9

در وب‌سایت Bufferapp نیز می‌توانید لیست تمامی مطالب منتشرشده و همچنین مطالب در صف انتشار را در اختیار داشته باشید. در بخش Tomorrow می‌توانید ببینید چه مطالبی قرار است به زودی در شبکه اجتماعی منتشر شوند. همچنین در بخش تنظیمات، امکان استفاده از سرویس کوتاه‌کننده لینک نیز وجود دارد؛ پیشنهاد می‌کنیم حتما به آن سر بزنید.

schedule-tweets-buffer-11

 

* آموزش قدرتمند کردن رمزعبور توییتر
* آموزش اضافه کردن عکس کاور
* آموزش ریپورت مطالب Spam در توییتر

 

آموزش نکاتی پیرامون ساخت رمز عبور قدرتمند در توییتر

استفاده از برنامه‌های پیرامون مدیریت پسوورها همانند Keypass در امنیت پسوورد کمک آنچنانی به کاربران نمی‌کند و عملا هکرها به راحتی می‌توانند وارد اکانت هرکس که بخواهند شوند. اما چه نکاتی موجب جلوگیری از ورود این هکرها می‌شود؟ آیا راهی برای مقابله با آنان وجود دارد؟

در ساخت پسوورد از عباراتی همچون 12345، Letmein، QWERTU، 00000 و password خودداری کنید؛ تعداد زیادی از کاربران این کار را انجام می‌دهند اما این کار راه را برای هکرها هموار می‌سازد. همچنین از عباراتی که به راحتی می‌توان آن‌ها را حدس زد خودداری کنید؛ از جمله این عبارات تاریخ تولد و یا شماره تلفن می‌باشند. مثلا فردی به نام Fred Blogged نباید از عباراتی همچون Fred و Blogged در پسوورد خود استفاده نماید.

از نام و اطلاعات همسر، والدین، فرزندان، حیوان خانگی و هرآنچه که در فضای مجازی قابل دسترسی می‌باشد نیز خودداری نمایید. حتی برخی از کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که هیچ کلمه‌ی انگلیسی و یا نام مکانی نباید در پسوورد قرار گیرد. همچنین باید پسوورد شما حداقل 6 الی 8 کلمه بوده و از لغات غیر همگن انگلیسی که اصولا کنار هم نمی‌آیند استفاده نمایید؛ برای مثال پسوورد KalEw2038.

آموزش قرار دادن عکس کاور در توییتر

کاور در پشت عکس اصلی پروفایل کاربر نمایش داده می‌شود و اندازه آن نیز بزرگ‌تر می‌باشد. قرار دادن عکس کاور برای پروفایل توییتر بسیار ساده می‌باشد و زیبایی صفحه‌ی پروفایل را نیز افزایش می‌دهد. برای این کار به مراحل زیر توجه نمایید:

برای این کار در صفحه اصلی توییتر و بالای صفحه سمت راست بر روی گزینه‌ی Edit Profile کلیک کنید سپس در بخش جدید که باز می‌شود تنظیمات مربوط به پروفایل از قبیل تغییر عکس اصلی پروفایل، عکس کاور (Header)، نام اصلی و همچنین اطلاعات شخصی وجود دارد. برای تغییر عکس کاور بر روی گزینه‌ی Header کلیک نمایید. اندازه‌ی پیشنهادی توییتر برای عکس کاور 500*1500 می‌باشد و حداکثر حجم آن باید 5 مگابایت باشد.

به محض آپلود عکس، تغییرات مربوطه در صفحه‌ی پروفایل شما عزیزان اعمال خواهد شد.

Twitter

نحوه ریپورت کردن مطالب Spam در توییتر

اما ممکن است یک سری از توییت‌های خاص در شبکه‌ی توییتر شما را از آن زده کنند. این توییت‌ها ممکن است تبلیغاتی و یا از طرف فرد خاصی باشند. برای رهایی از شر توییت‌های مورد نظر کافیست بر روی گزینه‌ی بیشتر در کنار هر توییت (آیکونی با 3 نقطه) کلیک کنیم و سپس گزینه‌ی Block or report را انتخاب نمایید. پس از این کار، پنجره‌ای مطابق شکل زیر باز می‌شود که در بالای آن با تیک زدن می‌توانید کل اکانت مربوطه را بلاک کرده و دیگر توویت‌های آن را مشاهده نکنید. همچنین در پاین باید دلیل اسپم کردن توییت را تیک‌دار کنید.سپس بر روی گزینه‌ی قرمز رنگ block کلیک نمایید.

1

بلاک کردن افراد در برنامه‌ی مخصوص پلتفرم‌های اندروید، ویندوزفون و ios نیز به همین شکل می‌باشد؛ ابتدا بر روی گزینه‌ی بیشتر در توییت مورد نظر کلیک کرده و سپس برنامه دلیل بلاک کردن را از شما خواهد پرسید.

 

 

 

اما چگونه خوانندگان و کاربران را در توییتر به خود جذب کنیم؟

در دنیای امروز توییتر یک فناوری طلایی و بسیار کارآمد می‌باشد؛ این شبکه برای شرکت‌ها، افراد مشهور، خبرنگاران و همچنین افراد معمولی یک مکان متفاوت و پرکاربرد می‌باشد. افراد می‌دانند که داشتن یک صفحه‌ی توییتر برای بیزینس خود چقدر مورد نیاز و پر استفاده می‌باشد و ممکن است نداشتن یک صفحه توییتر از نظر برخی از خریداران غیرحرفه‌ای به نظر بیاید. همچنین افراد مشهور (Celebrities) نیز به کمک این شبکه می‌توانند لحظه به لحظه با هواداران خود در تماس باشند و اخبار و وضعیت خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارند.

 

اما آیا برای یک صاحب سایت و یا شرکت فقط ساختن یک صفحه‌ی توییتر کافیست؟ آیا با اینکار دیگر نیاز به انجام هیچ فعالیتی وجود ندارد؟ در این بخش و در چند مرحله مختلف نحوه‌ی محبوب و پرکاربر کردن صفحه‌ی توییتر خود را آموزش خواهیم داد.

 

نکته اول: بدون عضویت نیز می‌توان در توییتر به خواندن توییت‌های کاربران پرداخت. با این حال این سرویس رایگان است و ساخت اکانت کاربری در آن واقعا ضروری می‌باشد. پس از عضویت در توییتر کاربران به راحتی می‌توانند صفحه ی شما را پیدا کنند. ابتدا به آدرس توییتر مراجعه کرده و در بخش Register (ثبت نام) نوارها را پر کنید؛ سعی کنید از یک نام کامل و درست استفاده کنید چرا که کاربران قرار است شما را پیدا کنند.

 

نکته دوم: سعی کنید در توییتر فعال شوید و در بخش‌های مختلف به بحث با کاربران بپردازید؛ همچنین در بخش‌های مختلف نام سایت خود، ایمیل و از همه مهمتر آدرس پروفایل توییتر مربوط به خود و یا شرکت خود را به اشتراک بگذارید تا کاربران با شما آشنا شوند. این مرحله یکی از مهمترین گام‌ها برای پیشرفت کار خود در توییتر به شمار می‌آید.

 

نکته سوم: خبرهای صفحه‌ی توییتر (Feed) خود را افزایش دهید. اگر از وردپرس، اندروید و هر وسیله ای استفاده می‌کنید سعی کنید به کمک همه‌ی آن‌ها به توییتر متصل باشید و همچنین به کمک ویجت‌های مربوط به توییتر به نوشتن در آن بپردازید. مطمئنا یک صفحه‌ی خالی از هرگونه توییت برای شما و کاربران توییتر جذابیتی نخواهد داشت. پس سومین مرحله مربوط به پر بار بورد اکانت و صفحه‌ی کاربری توییتر می‌باشد.

 

نکته چهارم: ترجیحا" درتوییت ها از از نوشتن مداوم نام کاربری خودپرهیز نمایید.

 

نکته پنجم:  شما تنها عضو صفحه‌ی توییتر نیستید و افراد دیگری نیز در آن فعالیت می‌کنند حتما قوانین و حد و مرزهایی در زمینه‌ی توییت‌ها و نحوه‌ی قرار دادن آن ها در صفحه مشخص نمایید.

 

نکته آخراگر توییت غیر معقول و بدی در صفحه گذاشته شود، پاک کردن آن کافی نیست؛ چرا که ممکن است افراد زیادی آن را دیده باشند و حتی به آن پاسخ داده باشند. پیشنهاد می‌کنیم در این شرایط به سرعت توییتی مبنی بر عذرخواهی و توضیح در مورد توییت مربوطه نوشته و آن را در صفحه منتشر نمایید.

 









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : Mostafa بازدید : 3284 تاریخ : جمعه 30 بهمن 1395برچسب:,طوفان توییتری,طوفان توییتری چیست,آموزش استفاده از توییتر,آموزش کامل استفاده از توییتر,آموزش استفاده از توييتر,آموزش استفاده از Twitter,آموزش استفاده از سایت توییتر,آموزش تصویری استفاده از توییتر,آموزش طریقه استفاده از Twitter در تلفن همراه,آموزش استفاده از امکانات سایت ,ترفند توییتر,ترفند های توییترTwitter,توییت چیست,ری توییت چیست؟,توییت دک چیست,توييت چيست,توییتری,توییتریعنی چه,توییترین موزیک,اصطلاحات توییتری,جملات توییتری,مطالب توئیتری,انقلاب توییتری,جوک توییتری,ازدواج توییتری,جوک خفن توییتری,اولین ازدواج توییتری در ایران,توییتر,توییتر برای اندروید,توییتر فارسی,توییتر چیست,توییتر روحانی,توییتر برای کامپیوتر,توییتر ترانه علیدوستی,توییتر محمود صادقی,توییتر هیچکس,توییتر خامنه ای,توییتر برای اندروید بدون فیلتر,توییتر برای اندروید 2,3,دانلود تویتر برای اندروید 4,برنامه تویتر برای اندروید 2,توییتر اندروید فارسروید,اپ توییتر برای اندروید,دانلود توییتر برای اندروید 2,نصب توییتر برای اندروید,دانلود تویتر برای اندروید 2,3,تویتر فارسی تلگرام,تویتر فارسی ثبت نام,تویتر فارسی وزارت خارجه امریکا,توییتر فارسی صفحه اصلی,تویتر فارسی چیست,تویتر فارسی راه اندازی شد,تویتر فارسی اندروید,توييتر فارسی,توییتر فارسی ایران,توییتر دکتر روحانی,توییتر رسمی روحانی,توييتر روحاني,صفحه توییتر روحانی,آدرس توییتر روحانی,حساب توییتر روحانی,اکانت توییتر روحانی,توییتر رسمی حسن روحانی,دانلود تویتر برای کامپیوتر,برنامه توییتر برای کامپیوتر,توییتر کامپیوتر,دانلود برنامه تویتر برای کامپیوتر,دانلود رایگان توییتر برای کامپیوتر,دانلود نرم افزار توییتر برای کامپیوتر,دانلود فیلتر شکن توئیتر برای کامپیوتر,دانلود برنامه ی توییتر برای کامپیوتر,Twitter هیچکس,آدرس توییتر هیچکس,توییتر سروش هیچکس,صفحه توییتر هیچکس,توییتر علی خامنه ای,توییتر سید علی خامنه ای,توییتر فارسی,تویتر فارسی تلگرام,تویتر فارسی ثبت نام,تویتر فارسی وزارت خارجه امریکا,توییتر فارسی صفحه اصلی,تویتر فارسی چیست,تویتر فارسی راه اندازی شد,تویتر فارسی اندروید,توييتر فارسی,توییتر فارسی ایران,کانال توییتر فارسی,کانال توییتر,Twitter Farsi,Twitter Farsi Telegram,Twitter Farsi Iran,Twitter Farsi News,Twitter Farsi Usa,Twitter Farsi1,Twitter Farsi Seguire,Farsight Twitter,Farsi Twitter,ir,Far Side Twitter,Twitter Come Farsi Seguire,Twitter Non Farsi Seguire,Twitter Come Farsi Seguire Dai Vip,Twitter Come Non Farsi Seguire,Far Side Cartoons Twitter,Gary Larson Far Side Twitter,The Far Side Comics Twitter,Persian Twitter,Persian Twitter Amanda Bynes,Persianpastry Twitter,Twitter Persian Princess,Twitter Persian Farrah,Twitter Persian Girl Problems,Twitter Persian Language,Twitter Persian Gulf,Bbc Persian Twitter,Persian Barbie Twitter,Paniz Persianpastry Twitter,کاربرد توییتر,کاربردهای توییتر,کاربرد هشتگ در تویتر,کاربرد توییتر چیستTwitter Persian,Twitter Persianla27,Twitter Persianfarrah,Twitter Persiannyc27,Persianpastry Twitter,Twitter Persian Princess,Twitter Persianhotbook,Twitter Persian Girl Problems,Twitter Persianyc,Twitter Persianla,Paniz Persianpastry Twittervg,ترند,ترند السعودية,ترنديف,ترند توییتر,ترند چیست؟,ترندیول,ترند توییتر چیست؟,ترند تويتر مصر,ترند لبنان,ترند العالمي,ترند تويتر,ترند تويتر العالمي,ترند تويتر الان,ما هو ترند تويتر,كيف اعرف ترند تويتر,الترند تويتر,تويتر ترند اب,معنى ترند تويتر,معرفة ترند تويتر,ترنديف في الجامعات,ترنديف تاع بكري,ترنديف جزائري,ترنديف البنات,فديو ترنديف,فيديو ترنديف,ترنديف في الجزائر,سایت ترندیول,ترند شدن در توییتر,ترند مصر,ترند جهانی,ترند جهانی توییتر,ترند العرب,ترند العرب تويتر,الترند العربي,ترند فارسی,خبرگزاری ترند فارسی,Trend فارسی,گوگل ترند فارسی,S7562 Trend فارسی,هشتگ توییتر,هشتگ در توییتر چیست,هشتگ در تویتر,هشتگ در توییتر,هشتگ تویتر,هشتگ,هشتگ چیست,هشتگرد,هشتگ اینستاگرام,هشتگ فارسی,هشتگرد جدید,هشتگ های فارسی اینستاگرام,هشتگرد فاز 5,هشتگ تلگرام,هشتگ در تلگرام,هشتگ چیست اینستاگرام,هشتگ چیست در اینستاگرام,هشتگ در فیسبوک چیست,کاربرد هشتگ چیست؟,هشتگ در توییتر چیست,منظور از هشتگ چیست,هشتگ ها چیست,کار هشتگ چیست,هشتگ در اینستا چیست,هشتگرد کجاست,هشتگرد شهر جدید,هشتگرد دانشگاه,هشتگرد مسکن مهر,هشتگرد پیام نور,هشتگرد رستوران پسرخاله,هشتگرد نقشه,هشتگ اینستاگرام چیه,هشتگ اینستاگرام چیست,هشتگ در اینستاگرام چیست,هشتگ های اینستاگرام,هشتگ برای اینستاگرام,هشتگ معروف اینستاگرام,محدودیت هشتگ اینستاگرام,ساخت هشتگ اینستاگرام,بهترین هشتگ اینستاگرام,هشتگ فارسی وان,هشتگ های فارسی,هشتگ های معروف فارسی,هشتگرد جدید فاز 5,هشتگرد جدید کرج,هشتگرد جدید پیام نور,هشتگرد جدید ویلا,هشتگرد جدید زمین,هشتگرد جدید اپارتمان,هشتگرد جديد,مترو هشتگرد جدید,املاک هشتگرد جدید,هشتگرد فاز 5 رای دادگاه,هشتگرد فاز 5 اداره برق,زمينهاي هشتگرد فاز 5,زمينهاي هشتگرد فاز 5 اداره برق,دادگاه هشتگرد فاز 5,شهر جدید هشتگرد فاز 5,قیمت زمین هشتگرد فاز 5,وضعیت زمینهای هشتگرد فاز 5,هشتگ گذاری در تلگرام,کاربرد هشتگ در تلگرام,ایجاد هشتگ در تلگرام,استفاده از هشتگ در تلگرام,نحوه استفاده از هشتگ در تلگرام,توفان توییتری,