استفاده روسیه از پایگاه نوژه ...

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

اولا؛ مواظب باشيم شعار نه شرقي نه غربي به شعار نه غربي تقليل پيدا نكند.پوتين قهرمان ما نيست فقط دشمنِ دشمن ماست نه يك كلمه بيشتر.
-
ما عاشق اسد هم نيستيم فقط ترجيح ميدهيم سوريه به دست مخالفين #بشار_اسد نيوفتد.
-
رابطه با #روسيه تا امروز خوب مديريت شده و ازين پس هم بايد همانطور مديريت شود و بداند قدرت منطقه نيست. واضح تر ما اگر به قدرت و ابرقدرت و اين ادبيات اعتقاد داشتيم كه ديوانه نبوديم روبروي #امريكا قرار بگيريم. اگر هم به زور باشد مردم #ايران ترجيح ميدهند با امريكا دوست باشند تا روسيه. اگر به جنايت باشد كه روس ها از امريكا بيشتر جنايت نكرده باشد كمتر نكرده. چه در ايران چه در خارج از ايران. حركت مشمئز كننده سربازان روس در برلين ، جنايات در شمال ايران و ... هرگز از خاطر ما مثل هواپيمايي سرنگون شده توسط امريكايي ها در #خليج_فارس پاك نخواهد شد.پس طرف روسي از خودنمايي بپرهيزد بهتر است.
_
از نوع اعلام خبر و بي معرفتي روس ها كه بگذريم ، به كشوري كه در همه جاي دنيا #پايگاه_نظامي دارد هيچ ربطي ندارد كه #جنگده_هاي_روسي از #پايگاه_نوژه استفاده كرده اند، ما هم جديدا خيلي با امريكا تعارفي شده ايم ، #داعش مهم ترين و منفورترين دشمن ماست و بمب باران آن توسط نيرويي غير براي ايران لذت بخش است.
-
پ ن ؛ يه سلام گرم هم دارم براي دوستاني كه زمان بمب گذاري و شيعه كشي در #عراق و #سوريه و بمباران بيمارستان و مدرسه در #يمن به صفحشون نگاه ميكني تمام عكس اندام و ماهيچه شكم و سگ و گربه هست و بعد از بمباران روس ها يكباره فعال #حقوق_بشر شدند. سلام سوسيس
پ ن ؛ سلام مورچه









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: