فیلم جواب دادن حاج محمود کریمی به کارهای حسن روحانی و علی لاریجانی

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

حاج محمد کریمی یکی از سخنرانان مراسم تشییع پیکر 275 شهید، خطاب به حسن روحانی گفت: مردمی که در وسط جنجال هسته‌ای در این مراسم حاضر شده‌اند آمده‌اند به کسی که  می‌رود و می‌نشیند و می‌گوید توافق هسته‌ای کمتر از شهادت نیست، بگویند که اگر مردی یک ساعت بیا در شلمچه، اگر مردی یک ساعت بیا در هور،‌ اگر مردی یک ساعت بیا در بید مجنون. اینجا می‌نشینی و توافق هسته‌ای و آب این مملکت را به تحریم ربط می‌دهی. اگر عرضه نداری برو کنار.

این اظهارات مورد تشویق قرار گرفت و حاضران شعار الله اکبر خامنه ای رهبر به سر دادند!

 

 

این سخنران دقایقی بعد نیز در سخنان خود نسبت به دیدار علی لاریجانی با هیات اروپایی واکنش نشان داد.

وی گفت: این جوانان آزاده ما، آن جوان 16 ساله ما،‌وقتی اسیر شد و در اسارت بود وقتی آن خانم خبرنگار با سر باز رفت جلو تا با او مصاحبه کند، گفت بسم‌ا... الرحمن الرحیم. روح‌ا... به ما یاد نداده با آدم بی‌حجاب مصاحبه کنیم. برو هر وقت حجاب بر سر کردی برگرد.

این سخنران ادامه داد: مسئولان ما چگونه به خود اجازه می‌دهید در نظام جمهوری اسلامی، حالا در بیرون هرکاری می‌کنید خودتان می‌دانید و خدای خودتان، آن هم اجازه نمی‌دهیم بهتان.  مسئولی که در جمهوری اسلامی به خاطر پز دادن مقابل یک دیپلمات با هزار قلم آرایش و سر باز و فقط یک کلاه نمادین بر روی سر می‌روی و با او حال و احوال  و مذاکره می‌کنی، خاک بر سرت بی‌غیرت.

 

811715892_90831

811022210_29912

 

 

 

جالب اینجاست که رسانه های حامی دولت شعارهای الله اکبر مردم را نشانه ی اعتراض نامیده اند!!!!!!!!!!! و این سخنان حقایقی بود که باید گفته میشد!

 

 

 

 

دانلود صوت جواب محمود کریمی به روحانی

 

                                                            

 

 

 

دانلود فیلم جواب دادن به کار های لاریجانی - رییس مجلس

                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

توهین به روسای‌ جمهور و مجلس در مراسم تشییع شهیدای غواص/ عکس


توهین به روسای‌ جمهور و مجلس در مراسم تشییع شهیدای غواص/ عکس


توهین به روسای‌ جمهور و مجلس در مراسم تشییع شهیدای غواص/ عکس


توهین به روسای‌ جمهور و مجلس در مراسم تشییع شهیدای غواص/ عکس


توهین به روسای‌ جمهور و مجلس در مراسم تشییع شهیدای غواص/ عکس

 









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : Mostafa بازدید : 2555 تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394برچسب:تشییع شهدای غواص,توهین به روسای جمهور و مجلس در مراسم تشییع 275 شهید+ صوت و تصویر, , توهین به روحانیت , توهین به روحانی در قم , توهین به روحانی , توهین به روحانی در شیراز , توهین به روحانی در فرودگاه , توهین به روحانی در فرودگاه مهرآباد , توهین به روحانی در بازگشت از نیویورک , توهین به روحانی در تلویزیون آمریکا , توهین به روحانی در مجلس , توهین به روحانیت در دودکش , , تشییع شهدا , تشييع شهداء حزب الله , تشییع شهدای گمنام , تشييع شهداء العامرية , تشييع شهداء حي العامل , تشييع شهداء البياع , تشييع شهداء حزب الله في سوريا , تشييع شهداء السيدة زينب , تشييع شهداء الكرادة , تشييع شهداء الفلوجة , شهید غواصیه , شهید غواص , شهيد غواص , غواصان شهید , شهیدان غواص , مرکز آموزش شهید غواصیه , شهدا غواص , غواص شهید آوینی , خاطرات غواصان شهید , مراسم تشییع پیکر پاک شهدای غواص-3 , مراسم تشییع پیکر پاک شهدای غواص-, توهین به روحانی و مذاکره‌کنندگان هسته‌ای در مراسم,فیلم محمود کریمی خطاب به روحانی: اگر عرضه نداری برو کنار,محمود کریمی خطاب به روحانی: اگر عرضه نداری برو کنار!,محمود کریمی خطاب به روحانی: اگر عرضه نداری برو کنار+صوت ,