پاسخ تشریحی و کلیدی وتحلیل کنکور سراسری ۹۴ رشته ی ریاضی

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

دانلود  سوالات  کنکور سراسری۹۴ رشته ی ریاضی

(تمامی دروس) با حجم ۶ مگابایت

دانلود  پاسخ تشریحی  کنکور سراسری۹۴ رشته ی ریاضی 

(تمامی دروس) با حجم ۱۵ مگابایت

 

پاسخ تشریحی مجزا هر درس در انتهای تحلیل آن درس در همین صفحه قابل دانلود می باشد.

پاسخ کلیدی تمامی دروس در انتهای همین صفحه موجود می باشد

 

پسورد تمامی فایل های فشرده : www.riazi100.ir

ادبیات :

باسلام و عرض خسته نباشید به طراحان محترم و داوطلبین گروه ریاضی در سراسر ایران

سوالات تقریبا در سطح دشوار طراحی شده بود مخصوصا به لحاظ فنی. سوالات آرایه ها و قرابت معنایی نسبت به سال های پیش در سطح بالاتری ارائه شده بود. بخش دستور نیز جدا از روند وساختارسال پیش کمی  متفاوت به نظر می رسید .البته سوال تکواژ راحت تر ازسال های گذشته ارائه شده بود .

از پنج بحث اساسی دستور جای واج و واژه (ساده و غیر ساده) خالی بود و طراحان عزیز از بخش گروه به هسته  یابی اکتفا کرده بودند و ترکیبات وصفی و اضافی ونیز  وابسته های وابسته نیز سؤالی نبود. بخش لغت و املا خوب بود یک سوال املا در شعر پیش بینی کرده بودم که در تست ها دیدم.(سوال ۵) در بخش قرابت  هم مثل سال های پیش سوالات فنی بودند البته در سوال هفده مفاهیم  اشعار یک و دو و چهار به هم نزدیک بو د. سوال نوزده در قالب زمینه ی حماسی سوالی شیرین و نکته دار جلوه کره بود .سوال بیست و پنج هم ساختاری  شبهه برانگیزو پر بیچ و خم  داشت ، به عبارتی فهم خود سوال مستلزم تانی و تامل بسیار بود. در نهایت  سوالات امسال از تصور من کمی ساده تر بود .

توفیق شما آرزوی من است

همگی خسته نباشید.

معصومه  گودرزی مدرس ادبیات

 دانلود پاسخ سوالات ادبیات فارسی کنکورریاضی ۹۴ و تحلیل

معارف :

 

 دانلود پاسخ سوالات معارف کنکور ریاضی ۹۴ و تحلیل

عربی :

تحلیل درس عربی در کنکور ریاضی ۹۴                      نویسنده: ابوالفضل صدر

سوالات عربی رشته ریاضی «کنکور۹۴» نسبت به سال گذشته تقریبا آسان تر طراحی شده. سوالات ترجمه بسیار روان می باشد و با مطالعه کارگاه های ترجمه در کتب درسی می توان به تمام سوالات ترجمه پاسخ داد.

متنی که برای درک مطلب انتخاب شده دارای ترجمه ای روان می باشد و با کمی دقت می توان به تمامی سوالات آن پاسخ داد.

در قسمت «شَکّل» فقط باید توجه به این نکته می شد که در هر دو سوال عین الخطا یعنی تشخیص یک خطا درگزینه ها مطرح شده. در سال های قبل عین الصحیح مطرح شده بود.

سوالات مطرح شده از سال دوم و سوم تقریبا مانند سال های گذشته بود. مباحث«اعراب تقدیری، اعراب فعل مضارع، معلوم مجهول، انواع لا، وصف و اضافه» مربوط به سال دوم می باشد. و مباحث «مفعول فیه، مفعول مطلق و تمییز»مربوط به سال سوم است که از آن سوال مطرح شده است. نکته قابل ذکر در سوالات،  حذف یک سوال جداگانه از مبحث معتل است.از مبحث معتل در تجزیه و ترکیب فقط سوال مطرح شده و آن هم در حد تشخیص سه حرف اصلی فعل می باشد.

 دانلود پاسخ سوالات عربی کنکور ریاضی ۹۴ و تحلیل

زبان انگلیسی :

سوالات زبان رشته هنر نیز شباهت زیادی از نظر شکل و ساختار کلی با رشته های ریاضی و انسانی داشتد.

نکته قابل توجه در اکثر این سوالات، استفاده از برخی نکات دبیرستانی نظیر صفات تفضیلی و عالیست .

البته امسال جملات مجهول بیشتر به چشم میخورند. برای عزیزان تجربی ملاحظه موارد فوق را تاکید میکنم.

در هر سه رشته تعداد سوالات گرامر، واژگان ، کلوز تست و درک مطلب یکسان است. امسال از گرامردرس هشت پیش دانشگاهی در مجموع سه رشته فقط یک سوال داشتیم. (برخلاف سایر سالها)

در ضمن لغات خارج از کتاب نیز کم و بیش به چشم می خورند.

متون درک مطلب کمی ساده تر از سالهای قبل می باشد که دانش آموزان عزیز با کمی دقت می توانند به اغلب آنها پاسخ دهند. البته تعداد کمی از سوالات دانش زبانی خوبی می طلبد.

در  آزمونهای امسال به شکل دوم افعال توجه خاصی شذه است که توجه عزیزان را به این موضوع نیز جلب میکنم. 

موفق و پیروز باشید.

بهرام دستگیری

مدرس زبان کنکور/ رضا ایران پور

همانند زبان کنکور ریاضی ، زبان کنکور انسانی نیز ۶ سوال گرامر داشت که توجه طراحان کنکور به بحث گرامر را نشان می دهد که نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است. جالب اینجاست که سوال ۸۸ به طور قطع از خارج از کتاب طرح شده که کاملا امری بی سابقه در بخش گرامر کنکور است.

سوالات لغت زبان کنکور انسانی نسبت به زبان کنکور ریاضی دشوارتر بوده و زمان بیشتری میگیرد. مخصوصا سوال ۸۰ که صرفا با دانستن معنی لغات نمی توان به آن پاسخ داد و می بایست کمی اطلاع از اصطلاحات ثابت زبان انگلیسی نیز داوطلب داشته باشد.

در کلوز تست شاهد لغات خارج از کتاب زیادی هستیم .

درک مطلب همچون درک مطلب ریاضی کوتاه بوده و فقط از یک پاراگراف تشکیل شده و همین امر سوالاتی که مربوط به موضوع کلی متن بوده را فوق العاده راحت تر کرده است درک مطلب اول که ۴ سوال دارد بسیار آسان بوده و چنان چه داوطلب ابتدا سوالات ان را خوانده باشد سپس متن را خوانده باشد در زمان بسیار کوتاهی میتوانسته این درک مطلب را پاسخ دهد درک مطلب دوم کمی بیشتر به وقت نیاز دارد و با یکبار خواندن نمی شود پاسخ درست را به آن داد مخصوصا سوال ۹۷ و ۹۹ که به استنباط منطقی نیاز دارد!

در کل سوالات زبان کنکور انسانی نسبت به کنکور ریاضی دشوارتر بود.

  1. تحلیل سوالات زبان کنکور ریاضی-جواد مومنی

  2. گرامر

  3. امسال در سؤالات بخش گرامر، همانند سال گذشته، ۴ سؤال مطرح شده، با این تفاوت که (برخلاف سال گذشته  که یک سوال از سال سوم داشتیم) دو سوال از کتاب سال سوم  و  دو سوال از سال چهارم طراحی شده است: سوال ۷۶ از مبحث مصدر پس از صفت، سوال ۷۷ شکل منفی مصدر،  سوال ۷۸ از گذشته ی مدالها و سوال۷۹  از مبحث تشدید کننده ها.  سطح  این سوالات معمولی و قابل پیش بینی بود، اما طرح دو سوال اول از یک مبحث مشابه(مصدرها)، و طرح سوال مربوط به گذشته ی مدالها در شماره ی ۷۸(برخلاف شماره ی همیشگی ۷۹) کمی غیرمنتظره به نظر میرسید. می‌توان گفت سطح دشواری سؤالات گرامر نسبت به سال‌های گذشته تغییری نکرده است و با سؤالات پارسال تقریباً برابر است.

  4. واژگان

  5. در میان  سوالات مربوط به واژگان  گزینه ها عمدتاَ از کتاب پیش‌دانشگاهی مطرح شده اند، هم‌چنین در میان پاسخ‌ها، برتری نسبی با واژگان کتاب پیش‌دانشگاهی است. می‌توان گفت سطح دشواری  سوالات واژگان عادی و قابل پیش بینی بود؛ اگرچه سؤال ۸۶ که درباره‌ی اصطلاح take something seriously است ممکن است برای دانش‌آموزان  کمی ناآشنا به نظر برسد. در ضمن سوال ۸۱ را با توجه به عبارت forecast the weather در خط ۸ متن دوم می توان به آسانی پاسخ داد.

  6. Cloze Test

  7. در این قسمت، همانند سال‌های گذشته ۵ سؤال داریم با این تفاوت آشکار و غیرمنتظره که ( بر خلاف الگوی آشنای سوالات کلوزتست که مشتمل بریک ۱ سوال گرامراست) امسال ۳  سوال گرامر طراحی شده است: سؤال ۸۹ درباره ی مصدر، سوال۹۱ درباره ی مجهول،سوال  ۹۲ درباره ی ساختار have to. در ضمن،طرح سوال ۹۲ که از  مباحث گرامر سال اول دبیرستان است، بسیار غیر منتظره و عجیب است.امسال در کنکور ریاضی ۷ سوال گرمر داشتیم!

  8. درک مطلب

  9. اندازه متون درک مطلب  کوتاهتر از سال قبل ودر حد  یک پاراگراف طولانی است.در ضمن سطح دشواری آنها معقول و مناسب دانش زبان عمومی دانش آموزان است.در متن ۱ ، یک سؤال از هر یک از انواع Main Idea ،Restatement ،Inference   ،Referenceو در متن ۲ سه سؤال از نوع Restatement  و ۱ سوال از نوع Referenceداریم.

۷۶٫ adjective + infinitive

۷۷٫ask/told  +object+ infinitive     reported speech نقل قول

۷۸٫ must have +pp : لابد  .به ناچار

۷۹٫ such+article a /an + adjective +  (countable nouns) از قبیل

۸۰addition )when we add sth in other thing we creat new thing)اضافه کردن

۸۱٫)forecast is the special word to  predict the weatherپیش بینی )

۸۲٫for the biginners we use basic and elementary ((مبتدی)

۸۳)luckilyخوش بختانه

۸۴)performance (doing job ) اجرا

۸۵)entertainement سرگرمی

۸۶)took seriously     جدی گرفتن

۸۷pick up  گرفتن

۸۸٫probably احتمالا

۸۹to take)   after special way +infinitive (

۹۰object  شی  و مورد

۹۱٫was +discovered    +   (passive)

۹۲٫p.p( have +opened

۹۳٫گزینه ۲  invention of the universal language

۹۴٫زبان ها languages

۹۵٫  ۲٫  He started to work on his idea at schoo;

۹۶٫۲  he has difficulty to communicate when he is growing up

۹۷٫ climate refers to constant nor short time

۹۸٫ ۳

۹۹٫synonyme of  barely just seldom

۱۰۰٫ ۴ it is not predicable

 دانلود پاسخ سوالات زبان انگلیسی کنکورریاضی ۹۴  و تحلیل

ریاضیات:

 دانلود پاسخ سوالات ریاضی کنکور ریاضی ۹۴

فیزیک :

دانلود پاسخ سوالات فیزیک کنکور ریاضی ۹۴ و تحلیل

شیمی :

تحلیل سوالات شیمی کنکور۹۴ –  رشته ی ریاضی

علی محمدی اصل ( رتبه ی ۱۲ کنکور ۱۳۹۲)

سطح کلی سوالات :

در  کنکور امسال تیپ های جدیدی از سوالات شیمی در کنکور طرح شده بود که تا به حال دیده نشده بود

از جمله سوالات ۲۱۴—۲۱۵-۲۲۰-۲۲۱-۲۲۴-۲۲۷-۲۳۱ و ۲۳۵

که کاملا ایده های جدیدی به همراه داشتند  و ذهن دانش آموز را به چالش می کشیدند .  سوالات امسال بسیار منطقی بودند و سطح علمی دانش اموز را از هر لحاظ می سنجیدند .

با صرف کمی وقت بیشتر می شد به این سوالات پاسخ صحیح داد

اما برای دانش آموزانی که تسلط کامل روی مباحث کتاب درسی نداشتند جواب دادن به همچین سوالاتی وقت گیر و انرژی بر بود.

اکنون به بررسی فصل به فصل سوالات می پردازیم.

فصل ۱ شیمی  ۲ : سوال های این فصل کمی ساده تر از سال های قبل طرح شده بود. سوالات ساده بودند و وقت زیادی را از دانش آموز نمی گرفت و به راحتی می شد به سوالات جواب داد.

فصل ۲ شیمی ۲ : سوال های این فصل نسبت به سال های قبل مفهمی تر شده بود و پاسخ دادن به آن ها نیازمند تجزیه و تحلیل و دقت بالایی بود و وقت بیشتری را از دانش آموز می گرفت.

فصل ۳ شیمی ۲ : امسال از جمله سال هایی بود که از این فصل سوال محاسباتی طرح شده بود که قدرت محاسبات دانش آموز را می سنجید.

فصل ۴ شیمی ۲ : در این فصل سوالات جدیدی طرح شده بود. مثل سوال ۲۰۶ و ۲۰۸ که دانش آموزانی با تسلط بیشتر روی مطالب کتاب درسی می توانستند به این سوالات پاسخ صحیح دهند.

فصل ۵ شیمی ۲: در این فصل مثل هر سال سوالات حفظی طرح شده بود که دانش آموزان برای جواب دادن به سوالات باید ترکیب ها و نام های طرح شده در کتاب درسی را به نحو احسن به یاد داشتند.

فصل ۱ شیمی ۳ : در این فصل نیز سبک سوالات تغییر کرده بود . در سال های قبل بشیتر روی واکنش ها و محاسبات استوکیومتری تمرکز می شد اما امسال سوالات جدیدی مثل سوال ۲۱۳ و ۲۱۴ مطرح شده بود.

فصل ۲ شیمی ۳ : در این فصل سوال ها مشابه سال های قبل بود اما اصطلاحات جدیدی طرح شده بود که کمی می توانست ذهن دانش آموز را آشفته کند. اما باز هم تسلط روی مطالب کتاب درسی می توانست به داد دانش آموزان برسد.

فصل ۳ شیمی ۳ : برای اولین بار سوالت چند موردی در درس شیمی در این فصل مطرح شده بود و این خیلی جالب بود. همچنین طرح سوالات ترکیبی با فصل ۱ شیمی ۳ نیز از خلاقیت طراحان کنکور امسال بود.

فصل ۱ شیمی پیش : سوالات این فصل مثل هر سال ، سوالات محاسباتی طرح شده بودند . امکان اشتباه در محاسبات این سوالات بسیار زیاد بود و باید دانش آموزان با تمرکز کامل این سوالات را حل می کردند.

فصل ۲ شیمی پیش : سوال های این فصل سخت تر از سال قبل بود و سوال جدیدی طرح شده بود که ذهن دانش آموزان را به چالش کشیده بود. سوال ۲۲۷ بسیار سوال مفهومی و خوبی بود که سطح علمی دانش آموزان را به خوبی می سنجید.

فصل ۳ شیمی پیش : سوالات این فصل متعادل بود . ۲ سوال اول حفظی و بسیار ساده بودند ولی ۲ سوال بعدی سخت تر از حد معمول بودند و کمی نیاز به صرف وقت و تمرکز داشتند.

فصل ۴ شیمی پیش : در این فصل سوالات کاملا جدید با ایده های نو طرح شده بود . سوالات کاملا حفظی – مفهومی بودند و تسلط کامل بر کتاب درسی و مفاهیم آن شرط پاسخ گویی به این سوالات بود.

نتیجه گیری :در کنکور امسال سوالات جدیدی طرح شده بود که بیشتر روی خط به خط کتاب درسی تمرکز کرده بود. با توجه به این مسائل دانش آموزانی که تسلط کافی روی خط به خط کتاب درسی داشتند می توانستند درصد بسیار خوبی در این آزمون کسب کنند.

 دانلود پاسخ سوالات شیمی کنکور ریاضی ۹۴ و تحلیل

پاسخ های کلیدی کنکور سراسری ریاضی ۹۴

 

 

شماره سوال پاسخ صحیح
ادبیات
۱ ۱
۲ ۱
۳ ۳
۴ ۳
۵ ۴
۶ ۲
۷ ۴
۸ ۲
۹ ۳
۱۰ ۴
۱۱ ۴
۱۲ ۳
۱۳ ۱
۱۴ ۲
۱۵ ۳
۱۶ ۴
۱۷ ۱
۱۸ ۲
۱۹ ۳
۲۰ ۳
۲۱ ۴
۲۲ ۴
۲۳ ۱
۲۴ ۲
۲۵ ۱
عربی
۲۶ ۲
۲۷ ۲
۲۸ ۳
۲۹ ۳
۳۰ ۱
۳۱ ۴
۳۲ ۱
۳۳ ۱
۳۴ ۳
۳۵ ۴
۳۶ ۴
۳۷ ۳
۳۸ ۱
۳۹ ۲
۴۰ ۳
۴۱ ۱
۴۲ ۱
۴۳ ۴
۴۴ ۳
۴۵ ۴
۴۶ ۴
۴۷ ۳
۴۸ ۲
۴۹ ۳
۵۰ ۱
دین و زندگی
۵۱ ۱
۵۲ ۲
۵۳ ۳
۵۴ ۳
۵۵ ۱
۵۶ ۲
۵۷ ۴
۵۸ ۱
۵۹ ۴
۶۰ ۲
۶۱ ۴
۶۲ ۳
۶۳ ۴
۶۴ ۱
۶۵ ۴
۶۶ ۳
۶۷ ۲
۶۸ ۴
۶۹ ۳
۷۰ ۴
۷۱ ۱
۷۲ ۳
۷۳ ۴
۷۴ ۲
۷۵ ۲
زبان انگلیسی
۷۶ ۳
۷۷ ۲
۷۸ ۴
۷۹ ۴
۸۰ ۱
۸۱ ۳
۸۲ ۳
۸۳ ۱
۸۴ ۴
۸۵ ۲
۸۶ ۲
۸۷ ۱
۸۸ ۳
۸۹ ۲
۹۰ ۱
۹۱ ۴
۹۲ ۳
۹۳ ۲
۹۴ ۴
۹۵ ۲
۹۶ ۱
۹۷ ۴
۹۸ ۳
۹۹ ۳
۱۰۰ ۴
ریاضیات
۱۰۱ ۱
۱۰۲ ۱
۱۰۳ ۳
۱۰۴ ۲
۱۰۵ ۳
۱۰۶ ۴
۱۰۷ ۲
۱۰۸ ۴
۱۰۹ ۴
۱۱۰ ۱
۱۱۱ ۱
۱۱۲ ۳
۱۱۳ ۲
۱۱۴ ۲
۱۱۵ ۱
۱۱۶ ۴
۱۱۷ ۲
۱۱۸ ۴
۱۱۹ ۱
۱۲۰ ۳
۱۲۱ ۳
۱۲۲ ۱
۱۲۳ ۳
۱۲۴ ۱
۱۲۵ ۳
۱۲۶ ۲
۱۲۷ ۳
۱۲۸ ۴
۱۲۹ ۲
۱۳۰ ۱
۱۳۱ ۴
۱۳۲ ۴
۱۳۳ ۱
۱۳۴ ۲
۱۳۵ ۴
۱۳۶ ۱
۱۳۷ ۲
۱۳۸ ۲
۱۳۹ ۴
۱۴۰ ۳
۱۴۱ ۳
۱۴۲ ۳
۱۴۳ ۱
۱۴۴ ۲
۱۴۵ ۲
۱۴۶ ۳
۱۴۷ ۱
۱۴۸ ۳
۱۴۹ ۱
۱۵۰ ۲
۱۵۱ ۲
۱۵۲ ۴
۱۵۳ ۴
۱۵۴ ۴
۱۵۵ ۴
فیزیک
۱۵۶ ۱
۱۵۷ ۳
۱۵۸ ۴
۱۵۹ ۳
۱۶۰ ۱
۱۶۱ ۲
۱۶۲ ۲
۱۶۳ ۴
۱۶۴ ۴
۱۶۵ ۱
۱۶۶ ۱
۱۶۷ ۳
۱۶۸ ۴
۱۶۹ ۲
۱۷۰ ۳
۱۷۱ ۴
۱۷۲ ۱
۱۷۳ ۲
۱۷۴ ۳
۱۷۵ ۱
۱۷۶ ۴
۱۷۷ ۲
۱۷۸ ۴
۱۷۹ ۳
۱۸۰ ۲
۱۸۱ ۳
۱۸۲ ۱
۱۸۳ ۳
۱۸۴ ۱
۱۸۵ ۴
۱۸۶ ۴
۱۸۷ ۲
۱۸۸ ۳
۱۸۹ ۲
۱۹۰ ۳
۱۹۱ ۱
۱۹۲ ۴
۱۹۳ ۲
۱۹۴ ۲
۱۹۵ ۱
۱۹۶ ۲
۱۹۷ ۴
۱۹۸ ۴
۱۹۹ ۲
۲۰۰ ۱
شیمی
۲۰۱ ۴
۲۰۲ ۳
۲۰۳ ۴
۲۰۴ ۱
۲۰۵ ۴
۲۰۶ ۱
۲۰۷ ۲
۲۰۸ ۳
۲۰۹ ۳
۲۱۰ ۱
۲۱۱ ۴
۲۱۲ ۲
۲۱۳ ۲
۲۱۴ ۲
۲۱۵ ۴
۲۱۶ ۳
۲۱۷ ۴
۲۱۸ ۲
۲۱۹ ۳
۲۲۰ ۲
۲۲۱ ۱
۲۲۲ ۲
۲۲۳ ۴
۲۲۴ ۳
۲۲۵ ۱
۲۲۶ ۴
۲۲۷ ۲
۲۲۸ ۴
۲۲۹ ۱
۲۳۰ ۱
۲۳۱ ۴
۲۳۲ ۳
۲۳۳ ۱
۲۳۴ ۳
۲۳۵ ۱







 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : Mostafa بازدید : 1281 تاریخ : جمعه 22 خرداد 1394برچسب:آزمون سراسری 94 رشته ریاضی تحلیل کنکور ریاضی 94 دانلود دفترچه سوالات کنکور سراسری 94 رشته ریاضی دانلود رایگان سوالات و پاسخ تشریحی کنکور 92 رشته ریاضی دانلود سوالات آزمون سراسری سال 94 رشته ریاضی دانلود سوالات و پاسخ تشریحی آزمون سراسری 91 دانلود سوالات و پاسخ تشریحی کنکور رشته انسانی 89 دانلود پاسخ تشریحی آزمون سراسری 94 رشته ریاضی دانلود پاسخ تشریحی کنکور سراسری رشته ریاضی 88 دانلود پاسخ کلیدی آزمون سراسری 94 رشته ریاضی دانلود پاسخ کلیدی کنکور 94 رشته ریاضی سوالات کنکور 94 رشته ریاضی فیزیک نظرت کنکوریهای پیرامون کنکور ریاضی 94 پاسخ تشریحی درس دینی کنکور 94 پاسخ تشریحی درس ریاضی کنکور 94 پاسخ تشریحی درس شیمی کنکور 94 پاسخ تشریحی درس عربی کنکور 94 پاسخ تشریحی درس فیزیک کنکور 94 پاسخ کلیدی درس زبان انگلیسی کنکور 94 رشته ریاضی کلید سوالات دینی کنکور سراسری 94 رشته ریاضی کلید سوالات زبان انگلیسی کنکور سراسری 94 رشته ریاضی کلید سوالات شیمی کنکور سراسری 94 رشته ریاضی کلید سوالات عربی کنکور سراسری 94 رشته ریاضی کلید سوالات فیزیک کنکور سراسری 94 رشته ریاضی کنکور 94 رشته ریاضی کنکور,