دانلود 2015 جدید 94

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

حکم صادره برای شیخ مجید جعفری تبار دوست نزدیک رئیس جمهور  

حسن روحانی در تاریخ 12 خرداد 1392 در جریان سفرش به قم با حضور در خانه مجید جعفري تبار حاضر شده و به تخریب علیه دولت دهم و شخص دکتر احمدی نژاد پرداخته و با گفتن جملاتی نظیر :در جلسات هیئت دولت صندلی خالی میگذارن می گویند برای امام زمان است !!!و اما حکم صادره برای شیخ مجید جعفري تبار دوست نزدیک رئیس جمهور حسن روحانی :یک بار اعدام بخاطر ارتدادیک بار رجم بخاطر زنای محصنهیک بار اعدام بخاطر لواطزندان + شلاق + خلع لباس دائم + دو سال حبس بخاطر فحاشی به امام و رهبری + محروم از مزایای طلبگی + مصادره اموالهمسر جعفري تبار . و سه تن از شاگردان وی هم به اعدام و رجم محکوم شدنددر پرونده جعفري تبار ، جرمهائی نظیره : شرب خمر و ارتباط با اجنه و نشر افکار ضاله نیز به چشم میخورد .

اعدام دو نفر در چابهار  

صبح روز گذشته دو زندانی بلوچ به اتهام محاربه در زندان چابهار اعدام شدند.
به گزارش از کمپین فعالین بلوچ؛ صبح شنبه ۲۵ بهمن دو زندانی بلوچ به نام‌های حامد کهرازهی فرزند نوروز ۲۸ ساله و مبشر میر بلوچ زهی در زندان چابهار اعدام شدند.
این دو زندانی به اتهام محاربه از طریق سرقت مسلحانه و درگیری با ماموران پس از چهار سال حبس اعدام شدند.

اعدام ۱۴ زندانی در یک روز  

طی روز دوشنبه ۱۴ زندانی در زندانهای مرکزی ارومیه، وکیل‌آباد مشهد، زندان بم و زندان مرکزی بندرعباس اعدام شدند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صبح روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه ۶ زندانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر در زندان بم از طریق چوبه دار اعدام شدند.
همچنین در همین روز در زندان مرکزی ارمیه (دریا)، ۵ زندانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر از طریق چوبه دار اعدام شدند.
در زندان مرکزی بندرعباس نیز که دو زندانی متهم به قتل عمد به پای چوبه دار رفتند، حکم اعدام علی صادقی اجرا شد و مجید قریشی با گرفتن مهلت از شکات پرونده به سلول خود بازگشت.
در زندان وکیل‌آباد مشهد نیز دو زندانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر صبح روز دوشنبه اعدام شدند.
هیچ‌یک از اعدامهای فوق از سوی رسانه های رسمی ایران اعلان نشده است.

پارادوکس  

به یك زندانی گفته می شود كه او در یكی از روزهای بین شنبه و پنجشنبه به دار آویخته خواهد شد، اما تا روز به دار آویخته شدن ، وی نخواهد دانست كه كدام روز اعدام می شود.
او روز پنجشنبه به دار آویخته نمی شود ، زیرا اگر او تا چهارشنبه زنده باشد می فهمد كه اعدام در روز پنجشنبه صورت خواهد گرفت ، اما به او گفته شده است كه وی از روزی كه به دار كشیده می شود پیشاپیش آگاه نیست . او روز چهارشنبه نیز اعدام نمی شود زیرا اگر تا سه شنبه زنده بماند، با توجه به این كه بنا به استدلال بالا روز پنجشنبه اعدام نمی شود ، می فهمد كه روز چهارشنبه اعدام انجام خواهد شد. استدلال مشابه نشان می دهد كه او در هیچیك از روزهای دیگر نیز نمی تواند اعدام شود.
اما در روزی غیر از پنجشنبه جلاد وارد می شود و وی را اعدام می كند.

نگرانی دیده‌بان حقوق بشر در مورد احتمال اعدام سامان نسیم  

سازمان دیده بان حقوق بشر با ابراز نگرانی از احتمال اجرای حکم اعدام سامان نسیم، زندانی سیاسی که در سن ۱۷ سالگی بازداشت و به اعدام محکوم شده است گفت این زندانی مورد شکنجه و بدرفتاری قرار گرفته است، این سازمان روند رسیدگی به پرونده آقای نسیم را دارای اشتباه خواند و خواستار توقف اعدام نامبرده شد. سازمان دیده‌بان حقوق بشر همچنین گفت که رهبران پژاک و دیگر گروه‌های مسلحانه که در ایران عمل می‌کنند، باید فورا استخدام کودکان، چه برای مقاصد نظامی یا جز آن را، متوقف سازند. متن کامل این بیانیه عینا در پی می آید.

دولت نروژ خواستار توقف حکم اعدام سامان نسیم شد  

 


 

خبرگزاری هرانا – دولت نروژ خواستار توقف اجرای حکم اعدام سامان نسیم و پایان دادن به اعدام کودکان و نوجوانان در ایران شد.
در پی‌ اعتراض نهاد‌های حقوق بشری به اعدام قریب الوقوع سامان نسیم، دولت نروژ خواهان توقف و لغو حکم اعدام سامان نسیم شد. سخنگوی مطبوعاتی وزارت خارجه نروژ در این رابطه گفت: دبیر کل وزارت خارجه نروژ آقای وگر سترومن که برای گفتگو‌های دوجانبه به تهران سفر کرده است نگرانی‌ دولت نروژ نسبت به تعداد بالای اعدام‌ها در ایران ابراز کرده و در مورد حکم اعدام سامان نسیم که در نوجوانی دستگیر شده است با مقامات ایرانی صحبت کرده است.
آسترید سهل، سخنگوی مطبوعاتی وزارت خارجه نروژ گفت: “آقای سترومن از ایران خواسته است که حکم اعدام سامان نسیم را لغو کند.” وی گفت : “تکرار می‌کنم نروژ از ایران میخواهد که اعدام نوجوانان را متوقف و مجازات اعدام را لغو کند”

اعدام دو زندانی در زندان مرکزی ارومیه  

دو زندانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر در محوطه زندان مرکزی ارومیه اعدام شدند.
بنا به اطلاع گزارشگران ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، طی روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن ماه سه زندانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر در محوطه زندان مرکزی ارومیه از طریق چوبه دار اعدام شدند.
این دو زندانی بین ۳۰ تا ۳۷ سال سن داشته و اهل اطراف ارومیه بوده‌اند.
این دو اعدام تا لحظه تنظیم این خبر از سوی رسانه‌های رسمی ایران اعلان نشده است.

برگزاری مراسم سالگرد اعدام شیرکو معارفی  

 
                                           
 
دیروز سه شنبه ١٣ آبان ماه با حضور چند تن از بستگان و چندین تن از فعالان سیاسی و مدنی کرد ، مراسم سالگرد اعدام شیرکو معارفی بر مزار وی در شهر بانه برگزار شد.
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، این مراسم در محدودیت و ممنوعیت ناشی از فشار نهادهای امنیتی برای عدم اطلاع رسانی عمومی در مورد مراسم سالگرد شهادت شیرکو انجام شد. شیرکو معارفی در تاریخ ٩ آبانماه سال ١٣٨٧ بازداشت و پس از سپری کردن ٣ ماه در اداره اطلاعات سپاه پاسداران در سقز به اتهام "همکاری با کومەلە " از سوی شعبه یک دادگاه انقلاب سقز با ریاست "دادورشایق" به اعدام محکوم شد.این فعال سرشناس کرد، ساعت ٦ بامداد روز ١٣ آبان سال گذشته در سالن ملاقات زندان مرکزی سقز اعدام شد.پس از صدور حکم اعدام برای معارفی بسیاری از سازمان‌های حقوق بشری از جمله دیده‌بان حقوق بشر و عفو بین‌الملل خ

اعدام  

این زندگی شبیه                           اعدام روبرومه
اعدام روبرومه                               دوریت ناتمومه
هربار رفتن تو                                مثل طناب داره
روگردنی که تنها                            بغضت رو هدیه داره
خستم از اینکه هر بار                      آزاد میشم از دار
ای کاش مرده بودم                        اعدام اخرین بار
 
امیدم اینه تنها                            دیگه نفس نباشه
اخه خوشی که گفتن                    توی دنیا کجاشه؟

انتقال سه زندانی به سلول انفرادی جهت اجرای حکم اعدام  

دو مرد و یک زن در زندان شهاب کرمان که با اتهامات مربوط به مواد مخدر به اعدام محکوم شده‌اند جهت اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل شدند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، طی روز جاری (شنبه ۲۵ بهمن ماه) سه زندانی در زندان شهاب کرمان به سلول انفرادی منتقل شدند تا حکم اعدام در مورد ایشان اجرا شود.
دوتن از این زندانیان اصغر شعبانی و مهرداد آبشیرین نام داشتند و تا لحظه تنظیم این خبر از نام زندانی دیگر که همسر اصغر شعبانی می‌باشد اطلاع دقیقی بدست نیامده است.
این سه زندانی همگی در یک پرونده با اتهامات مربوط به مواد مخدر به اعدام محکوم شده‌اند و به گفته یکی از زندانیان زندان شهاب کرمان حکم اعدام ایشان صبح روز یکشنبه به اجرا در خواهد آمد.

اپیدمی سندرم چس ناله  

: من یک زنم . یک زن از تبار آرتیمیس ..
 
هه ، چاییدی دوستم . 
نمی دونم چرا هر کسی رو که می شناسم به شدت دچار انواع چس ناله شده از فلسفی بگیر تا فانتزی .
من نمی دونم اگر این همه فرهیخته تو دنیا هست پس چرا اوضاع دنیا اینه ؟!
همه ادعان .
پاش که بیفته یه مشت خودشیفته ی خود خواهیم که حاضر نیستیم به اندازه ی نیش پشه ای آسیب
و ضرر ببینیم . 
: من یک زن از تبار آرتیمیسم . 
بشین بینیم بابا . 
حالا ازش بپرسی اصلن نمی دونه آرتیمیس کی بوده .

ابهام در سرنوشت سامان نسیم  

 ابهام در سرنوشت سامان نسیم

خبرگزاری هرانا – از وضعیت سامان نسیم زندانی محکوم به اعدام که در سن ۱۷ سالگی بازداشت و به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده بود هیچ خبر موثقی در دست نیست.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سامان نسیم که روز گذشته به مکان نامعلومی انتقال شد به گفته وکیل و خانواده‌اش قرار بود صبح روز جاری به اتهام محاربه از طریق عضویت در حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) اعدام شود.
خبر اعدام وی با واکنشهای بسیاری از سوی محافل حقوق بشری روبرو شد و عفو بین الملل و دیده‌بان حقوق بشر نیز به دلیل صغر سن وی در زمان بازداشت بصورت پیگیرانه خواستار توقف حکم اعدام این زندانی جوان شدند.
طی روز جاری (پنج‌شنبه) اخبار ضد و نقیضی در خصوص توقف اجرای حکم این زندانی منتشر شد.
یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «صبح پنج‌شنبه مسئولان به یکی از برادران سام

فراخوان فوری عفو بین الملل برای نجات سامان نسیم  

سازمان عفو بین الملل امروز با صدور بیانیه‌ای نگرانی خود را از احتمال اجرای حکم اعدام سامان نسیم، زندانی سیاسی که در زمان نوجوانی دستگیر و به اعدام محکوم شده است ابراز کرد و از همگان خواست تا برای نجات وی تلاش کنند.
به گزارش  ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سازمان عفو بین الملل که مقر آن در لندن است با صدور بیانیه‌ای نسب به احتمال اجرای حکم اعدام سامان نسیم واکنش نشان داده و خواستار اقدام عاجل هموطنان برای نجات وی شده است.

به یاد جمشید دانایی فرد  

وقتی گروهک داعش خلبان اردنی را زنده زنده سوزاند ملک عبدالله پادشاه اردن به دیدار خانوادۀ وی رفت و به صورت همزمان نیروی هوائی ارتش اردن در زادگاه وی اقدام به برگزاری مانور هوایی کرد. سپس دولت اردن زندانی گروهک داعش را که به اعدام محکوم شده بود، اعدام کرد.

حبیب و علی افشاری دو برادر کُرد اعدام شدند  

 
 
 
دبی-العربیه. نت فارسی
گزارش‌ها حاکی از آن است که علی و حبیب افشاری دو برادر فعال کُرد در زندان‌های ایران اعدام شده‌اند.
منابع نزدیک به خانواده این دو برادر، خبر اعدام آن‌ها را تایید کرده‌اند.
به گفته این منابع، ماموران وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در تماسی با خانواده این دو برادر، خبر اعدام آن‌ها را داده‌اند و گفته‌اند که خانواده می‌تواند بدون ایجاد سر و صدا و حاشیه، مراسم سوگواری برگزار کند.
محل و زمان اجرای حکم اعدام این دو برادر هنوز مشخص نشده‌ است. آن‌ها از زندانیان سیاسی زندان ارومیه بودند که دو روز قبل به محل نامعلومی منتقل شده‌اند.
علی افشاری متولد ۱٣۵۹ شمسی به همراه برادرش حبیب الله افشاری متولد ۱٣۶۷ شمسی اهل روستایی گوگجلو حبیبله از توابع شهر مهاباد که از سوی دادگاه انقلاب مهاباد به اتهام محاربه از طریق فعالیت تبلیغی و عضویت در یک حزب مخالف نظام به اعدام محکوم شده‌اند.

اعدام یک زندانی در زندان عادل آباد شیراز  

ک زندانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر در زندان عادل آباد شیراز از طریق چوبه دار اعدام شد.
 سپیده دم چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه یک زندانی به نام «اسماعیل معصومی» با اتهامات مربوط به مواد مخدر در زندان عادل آباد شیراز از طریق چوبه دار اعدام شد.
این زندانی ۳۲ ساله از ۴ سال پیش با این اتهام در زندان بسر می‌برد.
 

پخش شبکه افراطي "اهل بيت" متوقف شد  

لازم به ذکر است این روحانی افغانی تبار افراطی، طی چند سال اخیر از طریق سخنرانی و برنامه های افراطی خود موجب تفرقه میان مسلمانان شده بود.
به گزارش شیعه آنلاین، «حسن اللهیاری» روحانی افراطی افغانی تبار با انتشار مطلبی در سایت خود، اعلام کرد که بدلیل نداشتن پول برای تأمین هزینه های این شبکه، پخش آن متوقف شد. لازم به ذکر است این روحانی افغانی تبار افراطی، طی چند سال اخیر از طریق سخنرانی و برنامه های افراطی خود موجب تفرقه میان مسلمانان شده بود. شایان ذکر است، این روحانی افراطی پیش از این مدعی ارتباط با برخی از مراجع تقلید از جمله حضرت آیات عظام محقق کابلی و وحیدخراسانی را کرده بود اما دفاتر از مراجع بزرگوار انتساب وی به دفاترشان را تکذیب کرده بودند.
 

به بهانه ی جناب داستایوسکی  

به فکر آدم نمی گنجد که روح آدم در این چند دقیقه (زمان اعدام)چه میکشد!تشنجش به کجا میرسد!این اهانت است به روح انسان و غیر از این هیچ چیز نیست،دین به ما میگود (نکش)ولی انسانی را میکشد چون آدم کشته است!این که نمیشودمجازات به اعدام به گناه آدم کشی به مراتب وحشتناک تر از خود آدم کشی است....مثلا تصور کنیدکسی را که به دست دزدان کشته میشود یا سرش را گوش تا گوش بریده اند،هنوز دلش به فرار گرم بوده ویا التماس میکرده از خونش بگذرند...حال آنکه در اعدام این امید که دل را گرم میکند از محکوم گرفته شده و این حکم قطعی است...از وحشت نا امیدی دیوانه میشوی **************************************************************************+این را دوستی برایم ارسال کرد و من اینجا تایپ کردم،از کتاب:ابله،اثر:داستایوسکی؛که در رابطه با اعدام بوده...نوشتن و ثبت این نظر به منزله درستی این نظر نیست و تنها چون برای من جالب بود ث

اعدام گروهی و قرون وسطایی ۶ زندانی در زندان قزل حصار کرج  

 
 

 
بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » اعدام گروهی ۶ زندانی در زندان قزل حصار کرج .
سحرگاه امروز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه ۶ زندانی از سالنهای ۲،۱ و ۳ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج به دار آویخته شدند .
این ۶ زندانی از روز گذشته جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شده بودند. اسامی ۳ تن از اعدام شده ها به قرار زیر می باشد :
۱ـ وحید لعلع آبادی ۳۳ ساله ،متاهل و دارای ۱ فرزند،از سالن ۲ واحد ۲ زندان قزل حصارکرج وی ۵ سال  در زندان بسر  برد.
۲ـ ایوب فرهادی ۳۳ ساله ، متاهل و دارای ۱ فرزند،از سالن ۲ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج وی نیزبه مدت ۵ سال زندانی بود.
۳ـ امیر داودی ۳۹ ساله ،از سالن ۲ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج. وی ۹ سال در زندان بسر برد.
از روز گذشته همزمان با انتقال این زندانیان به سلول انفرادی جهت اجرای حکم غیر انسانی اعدام خانواده هایشان در مقابل زندان قزل ح

پاسخ به سوال  

به نام خدا دوست عزیزی که پرسیده بودند: در مجازاتهای مختلف باهمدیگر بطور مثال: مجازات 15 سال حبس+ یک بار اعدام با طناب+یکبار هم سنگسار کدام یک بر دیگری مقدم می باشد؟ قبل از پاسخ به این سوال جهت روشن شدن مطلب لازم هست مواد 132 و 133 و 225 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 را بیان نمایم که قانونگذار مقرر می دارد:
ماده 132- در جرائم موجب حد، تعدد جرم، موجب تعدد مجازات است مگر در مواردی كه جرائم ارتكابی و نیز مجازات آنها یكسان باشد.
تبصره 1- چنانچه مرتكب به اعدام و حبس یا اعدام و تبعید محكوم گردد، تنها اعدام اجراء می‌شود.
تبصره 2- چنانچه دو یا چند جرم حدی در راستای هم و در یك واقعه باشند، فقط مجازات اشد اجراء می‌شود؛ مانند تفخیذ در هنگام لواط كه تنها مجازات لواط اجراء می‌شود.
تبصره 3- اگر مرد و زنی چند بار با یكدیگر مرتكب زنا شوند، چنانچه مجازات اعدام و جلد یا رجم و جلد ثابت باشد، تنها اعدام یا

حکم اعدام رهبر اخوان المسلمین مصر لغو شد  

دادگاه استیناف مصر حکم اعدام " محمد بدیع " رهبر گروه اخوان المسلمین در پرونده حمله به مرکز پلیس " العدوه " و کشته شدن چند نفر در جریان اعتصاب میدانهای "رابعه العدویه " و " النهضه " قاهره را لغو کرد.به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دادگاه استیناف مصر حکم اعدام " محمد بدیع " رهبر گروه اخوان المسلمین را در زمینه پرونده حمله، آتش زدن و غارت مرکز پلیس "العدوه" و کشته شدن چهار درجه دار پلیس و 8 شهروند پس از متفرق شدن اعتصاب میدان "رابعه العدویه " و " النهضه " قاهره را لغو کرد .این اعتصاب ها به کشته شدن صدها نفر از تحصن کنندگان هوادار گروه اخوان المسلمین انجامید.دولت مصر فعالیت گروه اخوان المسلمین را ممنوع و آن را یک گروه تروریستی توصیف کرده است.دادگاه استیناف، شکایت های 36 متهم گروه اخوان المسلمین از جمله بدیع نسبت به احکام صادره از سوی دادگاه جنایی " المنیا " در زمینه اعدام یا حبس ابد را پذیرف

صلیب کشیدن و سلاخی سوری‌ها به دست داعش  

اعدام‌های انتقامجویانه «داعش» علیه مردم سوریه همچنان ادامه دارد و این گروه تروریستی تکفیری اقدام به اعدام شهروندان سوری و سپس به صلیب کشیدن و سلاخی آنها کرد.
به گزارش فارس از دمشق، گروه تروریستی تکفیری داعش روز چهارشنبه 10 شهروند سوری را در مناطق تحت تصرفش در ریف حسکه، واقع در شمال شرقی سوریه اعدام کرد.
4 نفر از این افراد از اهالی شهرک «الهول» در 40 کیلومتری شرق شهر حسکه، یک نفر از اهالی شهر «الشدادی»، مهمترین پایگاه داعش در ریف حسکه و 5 نفر نیز از اهالی شهرک «تل حمیس» از توابع ریف قامشلی بودند.
منابع محلی سوری تاکید می‌کنند، داعش در این اواخر و با تشدید حملات هوایی ارتش سوریه علیه مواضع این گروه در مناطق مختلف استان حسکه، داعش اقدام به اعدام شهروندان سوری و آویزان کردن پیکرهای آنها در مناطق مورد حمله می‌کند.
براساس اطلاعات به دست آمده از شهرک الهول داعش به این افراد اتهام سرقت و غارت را و

صلیب کشیدن و سلاخی سوری‌ها به دست داعش  

اعدام‌های انتقامجویانه «داعش» علیه مردم سوریه همچنان ادامه دارد و این گروه تروریستی تکفیری اقدام به اعدام شهروندان سوری و سپس به صلیب کشیدن و سلاخی آنها کرد.
به گزارش فارس از دمشق، گروه تروریستی تکفیری داعش روز چهارشنبه 10 شهروند سوری را در مناطق تحت تصرفش در ریف حسکه، واقع در شمال شرقی سوریه اعدام کرد.
4 نفر از این افراد از اهالی شهرک «الهول» در 40 کیلومتری شرق شهر حسکه، یک نفر از اهالی شهر «الشدادی»، مهمترین پایگاه داعش در ریف حسکه و 5 نفر نیز از اهالی شهرک «تل حمیس» از توابع ریف قامشلی بودند.
منابع محلی سوری تاکید می‌کنند، داعش در این اواخر و با تشدید حملات هوایی ارتش سوریه علیه مواضع این گروه در مناطق مختلف استان حسکه، داعش اقدام به اعدام شهروندان سوری و آویزان کردن پیکرهای آنها در مناطق مورد حمله می‌کند.
براساس اطلاعات به دست آمده از شهرک الهول داعش به این افراد اتهام سرقت و غارت را و

صلیب کشیدن و سلاخی سوری‌ها به دست داعش  

اعدام‌های انتقامجویانه «داعش» علیه مردم سوریه همچنان ادامه دارد و این گروه تروریستی تکفیری اقدام به اعدام شهروندان سوری و سپس به صلیب کشیدن و سلاخی آنها کرد.
به گزارش فارس از دمشق، گروه تروریستی تکفیری داعش روز چهارشنبه 10 شهروند سوری را در مناطق تحت تصرفش در ریف حسکه، واقع در شمال شرقی سوریه اعدام کرد.
4 نفر از این افراد از اهالی شهرک «الهول» در 40 کیلومتری شرق شهر حسکه، یک نفر از اهالی شهر «الشدادی»، مهمترین پایگاه داعش در ریف حسکه و 5 نفر نیز از اهالی شهرک «تل حمیس» از توابع ریف قامشلی بودند.
منابع محلی سوری تاکید می‌کنند، داعش در این اواخر و با تشدید حملات هوایی ارتش سوریه علیه مواضع این گروه در مناطق مختلف استان حسکه، داعش اقدام به اعدام شهروندان سوری و آویزان کردن پیکرهای آنها در مناطق مورد حمله می‌کند.
براساس اطلاعات به دست آمده از شهرک الهول داعش به این افراد اتهام سرقت و غارت را و

علت صدور حکم اعدام برای یک روحانی مشهور  

معاون اول قوه قضاییه درباره حکم صادر شده برای یک روحانی معروف به نام «م.ج.ت» در دادگاه ویژه روحانیت، گفت: حکم اعدام در این دادگاه صادره شده اما این حکم بدوی و قابل تجدید نظر است.وی تاکید کرد: حکم صادرشده برای این فرد حکم بدوی بوده و می‌توان به این حکم اعتراض کرد و طبق قانون قابل تجدید ظر خواهد بود.در هفته‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی اخبار ضد و نقیضی درباره صدور حکم اعدام برای یک روحانیون معروف به استخاره در شهر قم منتشر شده که در برخی از آنها دلیل حکم ارتباط با اجنه عنوان شده است.حجت الاسلام محمد جعفر منتظری، رئیس دادگاه ویژه روحانیت، در این باره گفته بود: بنا نداریم اخبار ویژه مربوط به دادگاه ویژه روحانیت را منتشر کنیم.
 
 
 

سخنرانی مهندس آیت محمدی تبار در مرکز علمی کاربردی میراث بیستون کرمانشاه  

سخنرانی مهندس آیت محمدی تبار در تاریخ 23 و 24 آذر ماه سال جاری در سالن اجتماعات مرکز علمی کاربردی میراث بیستون کرمانشاه انجام شد . عناوین کنفرانس عبارت بود از :
1- کاربرد فنگ شویی در طراحی داخلی
2- کاربرد نور و رنگ در طراحی داخلی .
 

اعدام فردی به اتهام محاربه در شیراز  

 
 فردی که به اتهام محاربه از طریق سرقت مسلحانه و همچنین اتهام به قتل راننده تاکسی به اعدام محکوم شده بود صبح امروز در شیراز اجرا شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اعلام این خبرگفت: فردی به نام «م- ر- پ» در سال ۸۹ پس از اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه تاکسی اقدام به قتل فجیع راننده کرده بود که پس از دستگیری در شیراز در شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامی شیراز محاکمه و به اتهام محاربه از طریق شرکت در سرقت مسلحانه و قتل به حد الهی اعدام محکوم شد.
طهماسب یزدانیان بیان کرد: حکم این معدوم پس از صدور در شعبه دوم دادگاه انقلاب شیراز در شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور تائید و با تنفیذ معاون اول قوه قضائیه و طی مراحل قانونی به اجرا درآمد.

بیانیه محکومیت حکم اعدام شیخ نمرالنمر  

بسم الله الرحمن الرحیم
هیهات منا الذله
خبر تأسف بارصدور حکم اعدام شیخ نمرالنمر از علمای برجسته  و مبارز شیعی در عربستان را شنیدیم و متأثر شدیم ،جای شگفتی دارد که شخصیتی روحانی مانند شیخ النمر تنها به دلیل ایستادگی در برابر ظلم و پافشاری بر حقوق مسلم تمام شهروندان عربستانی، این گونه به اعدام محکوم می شود لذا ضمن ابراز تأسف از چنین واقعه ای ، تصمیم دستگاه قضایی عربستان در صدور حکم اعدام تعزیری شیخ نمر النمر از علمای منتقد رژیم آل سعود را به شدت محکوم می نماییم  . حاکمان سعودی باید بدانند راهی به جز پاسخ دادن به مطالبات حقه مردم ندارند و همچنین ازنهادهای حقوق بشر می خواهیم نسبت به این موضوع سکوت نکرده و برای آزادی شیخ نمرالنمر و بازگرداندن حقوق از دست رفته مردم تلاش کنند.
والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته
هیئت فاطمه الزهرا شهرستان لردگان

seven  

                                                                        Seven dirty   sky
  که  سمیع است و  بصیر است و  علیم است و
خبیر است و  رئوف
 
و من پایم شکسته  و نایم شکسته و رای ام  پیچ خورده
و همیشه  پیچ خورده  ،  پیچ  هفت پیچ ،
گیرِ هفت  پیچ  ،  گیر کَق
 
و علیم است و صبور است  و حلیم است   و
او او او او  او او او او او او او او او او او
 
خستاته  شدم  از  عشق
خستاته  شدم  از تقدیرِ  گُهی
خستاته شدم  از  رفیقانِ  گُهی
 
خستاته شدم  ، از این همه   گُه   که  خودم  ام
 
دارم  دِ ق می کنم  از خودم
دارم دِ ق می کنم از شما
 
دارم  قی  می  کنم   آن ها را
 
آقایِ  با ن  کی  مون  شما هم  مسلِ من
سیگار نمی کشید
 
آقایِ  با ن   کی  مون   شما هم  مسلِ  من
عاشق  نمی شوید
 
آقایِ  بان  کی  مون  شما  د

اعدام خلبان اردنی توسط داعش؟  

سایت‌های نزدیک به گروه تروریستی داعش مدعی شدند که خلبان اردنی به اسارت گرفته شده توسط این گروه، ساعاتی قبل اعدام شده است.
نت شهر: گروهک تروریستی داعش ماه گذشته با سرنگون کردن یک جنگنده، «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی آن را به گروگان گرفت.
منابع خبری، اخبار ضد و نقیضی را درباره احتمال آزادی کساسبه در ازای آزاد کردن یک گروگان داعشی به نام «ساجده الریشاوی» منتشر کردند.
این خبر توسط مقامات رسمی اردنی تائید یا تکذیب نشده و خبرگزاری فارس نمی‌تواند مستقلاً این خبر را تایید کند.
این درحالی است که چند روز قبل نیز داعش یکی از دو گروگان ژاپنی خود را که برای آزادیشان 200 میلیون دلار از توکیو درخواست کرده بود، به قتل رساند

داعش این بار با «شات گان» اعدام کرد + تصاویر  

 

 
جلاد بی رحم گروه تروریستی داعش یک سرباز ارتش سوریه را در استان دیرالزور به طرز هولناکی به شهادت رساند.
 این گروه تروریستی با انتشار ویدئویی از صحنه اعدام نظامی ارتش سوریه با اسلحه «شات گان» این جنایت را انتقام خون شهدای خون عنوان کرد.در تصاویر منتشر شده سرباز ارتش سوریه با لباس نارنجی از فاصله نزدیک هدف تروریست‌ داعشی قرار گرفته و وی به وسیله شات گان سر سرباز سوری را هدف قرار می‌دهد.شات‌گان یا تفنگ ساچمه‌زنی یا پنج‌تیرپران که فشنگ‌های آن پشت سر هم و در خشاب لوله‌ای شکلی در زیر لوله واقع شده با فشار مستقیم گاز باروت (واکنش نیروی شلیک تیر به سمت عقب) گلنگدن را حرکت داده و پوکه‌کش متصل به گلنگدن پوکه را به بیرون پرتاب می‌کند و گلنگدن در برگشت تیر دیگری را از خشاب به جان لوله منتقل می‌نماید.

حماسه دیگر بهمن  

بسمه تعالیانا لله و انا الیه راجعونبه اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان می‌رسانم مؤلف کتاب “آیات شیطانی‌” که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم شده است، همچنین ناشرین مطلع از محتوای آن، محکوم به اعدام می‌باشند. از مسلمانان غیور می‌خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعا آنها را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس که در این راه کشته شود، شهید است انشاء الله. ضمناَ اگر کسی دسترسی به مؤلف کتاب دارد ولی خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرفی نماید تا به جزای اعمالش برسد.والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاتهروح الله الموسوی الخمینی۲۹ بهمن ۱۳۶۷/ ۱۱ رجب 1409 

برنامه دانشجویان معماری داخلی مرکز علمی کاربردی اسلام آباد غرب  

کارشناسی ترم 3
کسانی که کارورزی 1 نگرفته اند حتما باید انتخاب کنند . مدرس : محمدی تبار


چهارشنبه

اصول و فنون مذاکره
مهارت
 
 (9-11)

اصول نقاشی دیواری
 
(محمدی تبار)
(11-13)

آرایه و چیدمان وسایل
 
(محمدی تبار)
(14-16)

ارگونومی و طراحی محصول
 
(محمدی تبار)
(16-18)
 

طراحی معماری 2
 
(محمدی تبار )
(18-20)

 


پنج شنبه

مدیریت کارگاه
 
(علیپناه)
(8-10)

انقلاب اسلامی
آزادی
 
(10-12)

اندیشه اسلامی
آزادی
 
(14-16)

مدیریت کسب و کار و بهره وری
 
(16-18)

 

 


 
کاردانی ترم 3
کسانی که کارورزی 1 نگرفته اند حتما باید انتخاب کنند . مدرس : محمدی تبار


سه شنبه

  فارسی
 
عمومی
(8-11)

کارآفرینی
 
مهارت مشترک
 
(11-13)

اصول فنی ساختمان پیشرفته
 
(14-16)
محمدی تبار

خلاقیت در هنر
 
(16-18)
 
محمدی تبار

مهارت و قوانین کسب و کار
 
مهات مشترک
 
(16-18)

 


پنج شنبه
 

اخلاق اسلامی
 
عم

داعش خلبان اردنی را زنده زنده سوزاند+عکس  

منابع خبری اعلام کردند که داعش معاذ الکساسبه خلبان اردنی را که در اسارت این گروه تروریستی بود با ریختن مواد آتش زا زنده زنده سوزانده است.
به گزارش تسنیم، منابع خبری اعلام کردند که داعش معاذ الکساسبه خلبان اردنی را که در اسارت این گروه تروریستی بود با ریختن مواد آتش زا زنده زنده سوزانده است.
العربیه گزارش داد که ارتش اردن در تماسی با خانواده «معاذ الکساسبه» اعدام وی را به آنها اطلاع داده است.
اردن اعلام کرد که در پاسخ به اعدام «معاذ الکساسبه»، «ساجده الریشاوی» از اعضای القاعده که قرار بود با خلبان اردنی معاوضه شود را به همراه چندین تروریست دیگر اعدام خواهد کرد.
همچنین در پی انتشار خبر اعدام خلبان اردنی پادشاه این کشور سفر خود به واشنگتن را لغو و در این کشور 3 روز عزای عمومی اعلام کرد.
ارتش اردن نیز با صدور بیانیه ای در واکنش به اعدام الکساسبه اعلام کرد که ما تلاش خود را برای آزادی  وی انجام

من از تبار سبز اریایی  

من یک آریایی ام؛ اهورامزدای من" الله "است،از تبار کوروشم ، ولی شاهم" حسین بن علی (ع) "ست،از دیار آرشم ، ولی کماندار من" مسلم بن عقیل" است،امپراطوری ام هخامنشی ست ، ولی جغرافیای من" بین الحرمین" است،شاه عباس را دوست دارم ، ولی شاه من "عباس بن علی "ست ،آری من ایرانی ام عاشق کاوه ، مدیون نادرشاه ، ولی پیامبرم "محمدبن عبدالله(ص)"است،قدمت کشورم از ماورای تاریخ است وبه قدمت آن مینازمزیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم ،ولی تمام زیبایی های دنیا را در کلام" مولایم حیدرکرار" میبینم ، آری... آری... من یک ایرانی ام...و متنفرم از کسانی ک به اسم تاریخ کشورم ;به اعتقاداتم ضربه میزنند...من یک آریایی شیعه ام....

من از تبار تیشه‌ام  

من از تبار تیشه‌ام ، با من غمی هست
در ریشه‌ام احساس درد مبهمی هست
بـر گیسوانـم  بـوسـه زد  روزی خداوند
در سرنوشتم راه پر پیچ و خمی هست
وقتی مرا با خاک یکسان خواست، یعنی
در نقشــه‌ی جغرافیــای من بمی هست
سهــم من از شادی شبیه آفتـاب است
او هم نمی‌داند که حتا شبنمی هست!
جز زخم، این دنیا نخوردم تلخ و شیرین
آیا  در آن دنیـــا امید مرهمــی هست؟
مژگان عباسلو

خانواده سامان نسیم : او اعدام نشده است  

در روزهای گذشته، بی‌خبری از وضعیت و مکان نگهداری سامان نسیم زندانی کرد محکوم به اعدام، به نگرانی سازمان‌های مدافع حقوق بشر دامن زده است. در حدود ۲۴ ساعت گذشته، مقامات رسمی ایران خبری در مورد اعدام این زندانی کرد منتشر نکرده‌اند، و این خود به شایعات اعدام احتمالی وی دامن زده است.خانواده سامان نسیم در گفتگو با بخش فارسی صدای آمریکا، اخبار منتشر شده درباره اعدام وی و تماس تلفنی مسئولان زندان ارومیه با آنها جهت تحویل وسایل سامان نسیم را تکذیب کردند، و از قول رییس زندان ارومیه گفتند که سامان نسیم به زندان دیگری منتقل شده است.بر اساس حکم دادگاه، حکم اعدام آقای نسیم روز پنجشنبه، ۳۰ بهمن ماه، در زندان شهر ارومیه باید به اجرا در می‌آمد.سامان نسیم در ۱۷ سالگی به اتهام عضویت در گروه پژاک بازداشت شد و نزدیک به دو سال پیش، دادگاه انقلاب مهاباد در آذربایجان غربی او را به اتهام فعالیت مسلحانه علیه سپاه پ

رقابت کثیف النصره با داعش در شیوه های اعدام مردم  

 
گروهک تروریستی موسوم به "جبهه النصره" که در ایجاد رعب و وحشت در میان سوری‌ها با داعش رقابت می‌کند، دو زن سوری را در یک هفته اعدام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از العالم، فیلم ویدیویی اعدام یک زن، دیروز ( سه شنبه) در روستای "حفسرجه" در حومه استان ادلب در شمال سوریه به اتهام فحشا منتشر و به این ترتیب دومین اعدام به دست عناصر جبهه النصره، در یک هفته، ثبت شد.
 
دانلود
روسیا الیوم، نوشت: بر اساس این فیلم ویدیویی، حکم قتل این زن از سوی شورای موسوم به "شورای علما"، بدون ارائه هر گونه توضیحی درباره ماهیت و اعضای این شورا،  صادر شده است.
این زن با شلیک گلوله به سر از مسافت نزدیک اعدام شد.
جبهه النصره حدود یک هفته پیش نیز از این شیوه برای اعدام یک زن حدود 50 ساله به بهانه فحشا در شهرک "معره مصرین" در استان ادلب استفاد کرد.
پیش تر خبرهایی از اعدام میدانی چند شهروند سوری با احکامی مبهم

بدون عنوان  

حاج قاسم در کنار فرمانده سرایا الخراسانی + عکسhttp://oweis.ir/?p=6860گفتگوی داعش با جاسوس موساد + عکسبه گزارش اویس، تروریست های داعش در جدیدترین نسخه مجله اختصاصی خویش (دابق) مدعی شده‌اند جاسوس اسرائیل را گرفته‌اند.http://oweis.ir/?p=6869قفس آهنی محل جدید اسرای داعش + عکسبه گزارش اویس، تروریست های وهابی داعش عکس‌هایی را از کرکوک منتشر کرده‌اند که در آن چند تن از نیروهای پیشمرگه کرد را در قفس آهنی قرار داده‌اند و به عکس گرفتن و خوشحالی پرداخته‌اندhttp://oweis.ir/?p=6873داعش ۲۱ قبطی را اعدام کرد + عکسبه گزارش اویس، تروریست های داعش در لیبی (انصار الشریعه) ۲۱ نفر از قبطی های مصر (اهل منطقه المنیای مصر) را اعدام کردند.http://oweis.ir/?p=6863

متن آهنگ ایرانی تبار سینا سرلک  

متن آهنگ ایرانی تبار سینا سرلک
 Lyrics Music Irani Tabaar Sina Sarlak
 
♫♫♫
اگر اینجا رهایم یا اسیرم اگر اینجا رهایم یا اسیرم من از این سرزمین دل بر نگیرم که ایرانی تبارم آریایی ز پاکان اهورایی خدایی که ایرانی تبارم آریایی ز پاکان اهورایی خدایی
 
♫♫♫
زبانم پارسی ست احساس شرقی ست به غیر از مهر در آیین من نیست رگ و خون من از این آب و خاک است گر اکنون پشت بر خاکم چه باک است رگ و خون من از این آب و خاک است گر اکنون پشت بر خاکم چه باک است
♫♫♫
شکستم سوی پیروزی کشاند مرا روزی ، مرا روزی به پیروزی رساند
من از این سرزمین دل برنگیرم که میخواهم که در ایران بمیرم سفر را دوست دارم کوچ با من سفر را دوست دارم کوچ با من سفر را دوست دارم کوچ با من
ترانه سرا : فریدون مشیری
تکست آهنگ ایرانی تبار سینا سرلک

من از تبار سبز اریایی  

من یک آریایی ام؛ اهورامزدای من" الله "است،از تبار کوروشم ، ولی شاهم" حسین بن علی (ع) "ست،از دیار آرشم ، ولی کماندار من" مسلم بن عقیل" است،امپراطوری ام هخامنشی ست ، ولی جغرافیای من" بین الحرمین" است،شاه عباس را دوست دارم ، ولی شاه من "عباس بن علی "ست ،آری من ایرانی ام عاشق کاوه ، مدیون نادرشاه ، ولی پیامبرم "محمدبن عبدالله(ص)"است،قدمت کشورم از ماورای تاریخ است وبه قدمت آن مینازمزیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم ،ولی تمام زیبایی های دنیا را در کلام" مولایم حیدرکرار" میبینم ، آری... آری... من یک ایرانی ام...و متنفرم از کسانی ک به اسم تاریخ کشورم ;به اعتقاداتم ضربه میزنند...من یک آریایی شیعه ام....

پادشاه اردن به امان بازگشت  

«ملک عبدالله» پادشاه اردن پس از کوتاه کردن سفر خود به واشنگتن وارد به امان بازگشت. 
گفتنی است «ملک عبدالله دوم»، پادشاه اردن که در آمریکا به سر می‌برد پس از انتشار خبر اعدام «معاذ الکساسبه» توسط گروه تروریستی داعش سفر خود را نیمه کار گذاشته و به اردن بازگشت. 
«ملک عبدالله دوم» شب گذشته در نطقی تلویزیونی با ابراز ناراحتی خود نسبت به اعدام خلبان اردنی، گفت: باید برای مقابله با سختی‎ها در یک صف قرار بگیریم. 
وی در ادامه تاکید کرد:  گروه داعش در زمره گروه‎های جنایتگار ضاله قرار دارد.
پادشاه اردن گفت: «معاذ الکساسبه» به خاطر عقیده و کشورش درگذشت و امروز ما، ملت اردن و نیروهای مسلح در کنار خانواده وی قرار گرفتیم. 
«عبدالله دوم» تصریح کرد: اعدام خلبان اردنی اقدامی تروریستی و بزدلانه بود که هیچ ارتباطی با اسلام ندارد.

مراسم گردن‌ زنی داعش + تصویر  

 
یکی از پیروان مذهب اسماعیلی در شهر حمص سوریه توسط داعش به اتهام ارتداد سربریده شد.
گروه تروریستی داعش، از اعدام یکی از پیروان مذهب اسماعیلی در شهر حمص به اتهام ارتداد خبر داد. در عکس‌هایی که از مراسم اعدام این شخص منتشر شده است؛ قربانی در حالی‌که به زانو نشسته، خم شده و جلاد داعشی، شمشیر را بر گردن او گذاشته است. این در حالی است که ۲۰۰ هزار تن از مردم سوریه، پیرو مذهب اسماعیلی هستند و اکثر آن‌ها ساکن منطقه السلمیه در حومه حماه هستند. داعش، همه مسلمانان غیرسنی، اعم از شیعیان، اسماعیلی‌ها و علوی‌ها را کافر می‌داند و مجازات آن‌ها را اعدام می‌داند. همچنین مرکز موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان این کشور در لندن اعلام کرد که عناصر داعش پس از سنگسار، پیکر دو جوان سوری را با خود بردند و به خانواده آن‌ها تحویل ندادند. به گفته این منبع، داعش این دو فرد را در شهر المیادین در حومه د

حسین جنتی منافق معدومی که برادر علی جنتی وزیر ارشاد بود .  

حسین جنتی معدوم فرزند ایت الله جنتی و برادر علی جنتی وزیر ارشاد است که از جمله منافقین محاربی بود که پس دستگیر و محاکمه اعدام شد . 
آیت الله جنتی پس از شنیدن حکم اعدام فرزندش با ابراز رضایت از این حکم فرمودند فرزند من هم مانند دیگر منافقین باید اعدام شود.
 
همسر حسین جنتی، فاطمه سروری که در سال ۱۳۵۹ با حسین ازدواج کرده بود، بعدها در سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد کشته می‌شود. حاصل ازدواج حسین و فاطمه فرزندی بود به نام عاصف.
عاصف، نوه آیت الله جنتی بعد از مرگ پدر و مادرش نزد پدربزرگ خود زندگی می کرد. تا اینکه بعدها در سال ۱۳۷۵ در سن ۱۸ سالگی در حالی که مشغول امر به معروف و نهی از منکر بوده در یک حادثه رانندگی فوت می کند. هم اینک در ضلع شمالی میدان انقلاب، خیابانی به نام عاصف جنتی نامگذاری شده است.

ریحانه ها تاریخ ساز شده اند...  

سلام هموطنان؛
پیرو فعالیت های انجام شده و هزاران نوشته و پیام های همدردی و اعتراض آمیز ضد « تجاوز به زن » و « ماشین اعدام و قصاص حکومت اسلامی » در پی عملی ناعادلانه،غیر انسانی و کاملا تبعیض آمیز و عملی انتقام جویانه اعدام « ریحانه جباری » دختر با شرف ایرانی که به دلیل دفاع از خود در برابر تجاوز جنسی یک « مامور اطلاعات حکومتی » روز شنبه به دست حاکمیت کشته شد.
- رسانه های مختلف در سراسر جهان،بار دیگر « ناعادلانه بودن سیستم قضایی حکومت اسلامی ایران » را و جنایات وحشتناک این ماشین کشتار را نشان دادند،گرچه سابقه و اعمال سیاه ایشان بر بسیاری روشن و واضح است.
*ایران به سمت نابودی می رود و درصد بسیاری از مردم هنوز خواب هستند*

داعش ۳۵ مصری را در لیبی به گروگان گرفت  

گروه تکفیری داعش ۳۵ نفر از نیروهای مصری را در لیبی به گروگان گرفت.به گزارش پایگاه اینترنتی اخبار مصر، پس از حملات هوایی روز گذشته جنگنده های مصری به پایگاههای گروه تروریستی داعش در شرق لیبی، نیروهای گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی ۳۵ تن از اتباع مصر را به گروگان گرفتند.بمب باران مواضع داعش در شرق لیبی، به دنبال اعدام مسیحیان مصری توسط این گروه صورت گرفت. گروه تروریستی داعش دو روز پیش ۲۱ مصری را اعدام کرد. از سوی دیگر عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، روز سه‌شنبه در مصاحبه با رادیو فرانسوی اروپا یک از سازمان ملل خواسته است با تصویب قطعنامه‌ای، مجوز مداخله نظامی بین‌المللی در لیبی را صادر کند.
 
 
 

انتشار اخبار ضد و نقیض از «اعدام سامان نسیم» در ایران  

 

 
 

 

 


۱۳۹۳/۱۲/۰۱

در حالی که برخی منابع خبری از اعدام سامان نسیم خبر داده‌اند، خانواده این زندانی کُرد گزارش‌های منتشر شده درباره اجرای حکم او را تکذیب کرده‌اند.
از سوی دیگر سایت «کردپا» خبر داده که وضعیت پنج زندانی کُرد محکوم به اعدام همچنان «مبهم» است.
پیش از این یک روزنامه‌نگار کُرد در ایران، به نقل از برادر سامان نسیم به رادیو فردا گفته بود که از اداره اطلاعات استان کردستان با خانواده او تماس گرفته و گفته شده است که حکم اعدام این زندانی روز جمعه اول اسفند اجرا شده و آن‌ها باید روز شنبه برای تحویل گرفتن جسدش مراجعه کنند.
این در حالی است که حکم اعدام توسط دایره اجرای احکام قوه قضائیه اجرا می‌شود.
فدراسیون بین‌المللی جامعه‌های حقوق بشر نیز اعلام کرده که این سازمان اطلاع یافته سامان نسیم صبح پنج‌شنبه «در حضور نمایندگان دادستانی و وزارت اطلاعات اعدام شده است».
ولی خانواده این زندان

واحد شب دوم محرم  

 واحد شب دوم محرم 
منظومه ی ، منظومه ی ، منظومه ی شهادت و ایثار زینب است
منثوره ی ، منثوره ی ، منثوره ی نرفته سر دار زینب است
زینب نگو ، زینب نگو ، زینب نگو بود ضربان دل حسین
بعد از حسین ، بعد از حسین ، بعد از حسین افضل الاذکار زینب است
در کربلا ، در کربلا ، در کربلا ملیکه ی دربار زینب است
اذن دخول ، اذن دخول ، اذن دخول در حرم یار زینب است
فرموده است ، فرموده است ، فرموده است از برکات برادرش
آیینه دار ، آیینه دار ، آیینه دار حیدر کرار زینب است
زهرا تبار ، زهرا تبار ، زهرا تبار نطق علی وار زینب است
چون ذوالفقار ، چون ذوالفقار ، چون ذوالفقار در دل پیکار زینب است
از علقمه ، از علقمه ، از علقمه صدای علمدار می رسد
ای کربلا ، ای کربلا ، ای کربلا همیشه علمدار زینب است
 
 اجرا شده در شب دوم محرم 1392 - هیئت رزمندگان اسلام قم
 

شیخ نمر  

 
گردهمایی "اعدام حقیقت" در واکنش به حکم اعدام آیت الله نمر باقر النمر
پی نوشت:
ای آل ابو سفیان بشنوید
تا به امروز شعله های کفرتان زبانه میکشید اما به خداوندی خدا قسم دیگر دوامتان نخواهد بود
بدانید اگر اینبار پا در میدان مباهله بگذارید مجالی نخواهید یافت و دیوار های خیبر را بر سرتان آوار میکنیم.
از خون شیخ جوانه های نهضتی میروید که ریشه تان تیشه خواهد زد؛
والله اگر خون عدالت را بریزید مکه را دوباره فتح میکنیم و حجاز را از لوس وجودتان پاک میکنیم انشالله
امیر محمد سبحانی نیا//یکشنبه؛ بیست و هفتم مهر ماه
 
 

حقیقت ولنتاین  

در یادداشتی خوندم:ولنتاین گذشت ،خیلی ها تو جنب و جوش این بودن که هدیه بخرن این روز رو جشن بگیرند با هم خوشحال باشند اما....آیا تا به حال به معنی اون توجه کردن اصلا میدونن ولنتاین چی بود و کی بود؟
ولنتاین اسم کشیشی است که در قرن سوم میلادی می زیست.با توجه به اینکه کشیش ها نباید ازدواج کنن او در 207/02/14 یا 270 میلادی با دختر امپراطور روم زنا کرد و اعدام شد.بعد از اعدام آقای ولنتاین عده ای دلشان به حال او سوخت و روز اعدامش را روز تقدیم هدایا به دوست دختر نامگذاری کردند.یعنی روز دلسوزی بخاطر مردی که زنا کرد با دوست دخترش و کشته شد.حال به نظر شما روز ولنتاین رو جشن گرفتن صحیح است؟الله اعلم. شاید هم من اشتباه می‌کنم!









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : Mostafa بازدید : 1404 تاریخ : شنبه 9 خرداد 1394برچسب: دانلود 2015 جدید 94 بهترین سایت دانلود و عکس موزیک در خدمت ایرانی های عزیز خانه درباره من سرآغاز تماس با من بهترین سایت دانلود و عکس موزیک در خدمت ایرانی های عزیز خلاصه آمار مجموع نمایش‌ها ۲۵۶۲۹۴ مجموع بازدیدکننده‌ها ۱۳۸۲۷۲ نمایش‌های امروز ۸۹۹۹ نمایش‌های دیروز ۱۱۸۸۴ مجموع مطالب ۱۹۳ مجموع نظرات ۲۰۵ حاضرین در سایت ۱۱۱ کلمات کلیدی کلید حسابان سوم دبیرستان نهایی 9 خرداد 94 پاسخنامه حسابان نهایی 9 خرداد 94 پاسخنامه حسابان سوم دبیرستان نهایی 9 خرداد 94 پاسخنامه حسابان رشته ریاضی 9 خرداد 94 پاسخنامه امتحان حسابان سوم دبیرستان نهایی 9 خرداد 94 پاسخ نامه حسابان سوم دبیرستان نهایی 9 خرداد 94 سوالات امتحان نهایی حسابان 9خرداد 94 کلید زبان فارسی رشته انسانی 7 خرداد 94 کلید زبان فارسی تجربی 7 خرداد 94 پاسخنامه زبان فارسی سال چهارم 7 خرداد 94 پاسخ زبان فارسی پیش دانشگاهی 7 خرداد 1394 جواب های امتحان زبان فارسی هفتم خرداد 94 پاسخ نامه دین و زندگی 94 دین و زندگی 3 دین و زندگی خرداد 94 خرداد خرداد 94 جواب سوالات خرداد 94 جواب امتحان دینو زندگی خرداد 94 نمونه سوالات امتحانی خرداد درس فارسی هفتم نمونه سوال امتحانات خرداد هفتم متوسطه سوال های امتحانی نوبت دوم کلاس هفتم دبستان خرداد 94 دانلود همه سوال و جواب های کلاس هفتم دبستان خرداد 1394 دانلود سوالات فارسی ترم دوم خرداد 94 کلاس هفتم دانلود سوالات علوم پایه هفتم خرداد 94 دانلود سوالات ریاضی پایه هفتم خرداد 94 با پاسخ نامه ۱۳۹۴ امتحانات ترم دوم هفتم سایت یارانه 10 دات ای ار سایت yaraneh10,ir سامانه www,yaraneh10,ir بایگانی خرداد ۱۳۹۴ (۵۴) ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۳۹) آخرین مطالب پاسخ جواب کلید امتحان نهایی تاریخ اسلام 2 دوزادهم 12 خرداد 1394 سوالات و پاسخ تاریخ ایران و جهان 2 12 خرداد 94 بارم بندی جبرو احتمال 24 خرداد 94 بارم بندی فیزیک 3 و آزمایشگاه 12 خرداد 94 بارم بندی زیست شناسی 2 و آزمایشگاه 9 خرداد 94 بارم بندی امتحان نهایی حسابان 9خرداد 94 تصحیح سوالات امتحان هماهنگ فیزیک پیش دانشگاهی 12 خرداد 94 کلید فلسفه و منطق سوم دبیرستان نهایی 9 خرداد 94 پاسخ و جواب فلسه من طق نهم 9 خرداد 94 پاسخ جواب حسابان ریاضی سوم دبیرستان نهایی نهم خرداد 94 پیوندهای روزانه استقبال جهانی از مسابقه ایرانی آخرین وبلاگ های به روز شده زندگی به سبک بیان! پیوندها وبلاگ رسمی شرکت بیان اخبار و اطلاعیه های بلاگ صندوق بیان مهاجرت به blog,ir پست الکترونیک هد استادان علیه تقلب دانلود سوالات و پاسخ امتحان نهایی رشته ریاضی فیزیک خرداد 93 - 94 ۱۲ ارديبهشت۹۴ دانلود سوالات و پاسخ امتحان نهایی رشته ریاضی فیزیک خرداد 94 www,shadkaam,ir/post/551 ۱ روز پیش - امتحانات نهایی سال سوم متوسطهخرداد 94 · سوالات و پاسخنامه فیزیک 3 رشته , ,,, دانلود سوالات نهایی خرداد 93 رشته ریاضی فیزیک :: سرچ|خبرخوان ,,, دانلود سوالات نهایی خرداد 93 رشته ریاضی فیزیک :: دانلود آهنگ ,,, sub4dl,blog,ir/,,,/دانلود%20سوالات%20نهایی%20خرداد%2093%20رشته%,,, ۲ روز پیش - دانلود سوالات نهایی خرداد 93 رشته ریاضی فیزیک خلاصه ای از مطلب : دانلود سوالات نهایی ,,,سوالات نهایی خرداد 94 - سوالات امتحان نهایی با پاسخ 93, دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک 3 رشته ریاضی دی 93 (چاپ ,,, nhua,ir/8436 ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍,ش, - سوال و پاسخ نامه درس فیزیک 3 و 4 امتحان نهایی شهریور ماه 93, ,,, سوالات امتحانیفیزیک (3) رشته تجربی در خرداد 90 به همراه پاسخنامه , ,,,, دانلود جواب سوالات آخر فصل فیزیک سوم دبیرستان93 94 - نمونه سوالات فصل دوم شیمی 3 , دانلود سوالات و پاسخ امتحان نهایی رشته ریاضی فیزیک خرداد 93 brooz-fun,rozblog,com/,,,/دانلود+سوالات+و+پاسخ+امتحان+نهایی+رشته+,,, خلاصه ای از مطلب : ادامه این مطلب : مطالب دیگر در مورد این مطلب : --» برنامه امتحانات نهایی سوم متوسطه و پیش دانشگاهی خرداد 94 رشته ,,, 6 روز…,دانلود سوالات و پاسخ ,,, دانلود سوالات و پاسخ امتحان نهایی رشته ریاضی فیزیک خرداد 93 sarbaz94,ir/2015/04/29/دانلود-سوالات-و-پاسخ-امتحان-نهایی-رشته/ ۲ روز پیش - سوالات نهایی خرداد 94 - سوالات امتحان نهایی با پاسخ 93, … 94,دانلود سوالات ریاضی فیزیک 94,برنامهامتحانات نهایی 94,جدید ترین سوالات … برنامه امتحانات نهایی و هماهنگ کشوری خرداد 94 - ریاضی سرا riazisara,ir/post/1097 برنامه امتحانات نهایی و هماهنگ کشوری خرداد 94 (سال تحصیلی 94 – 93) برنامه امتحانات نهایی و ,,, (نظری، فنی و حرفه ای در خرداد ماه سال تحصیلی ۹۴-۹۳) را در ادامه دانلود نمایید, ,,, ۱- سال سوم متوسطه رشته های نظری شیوه سالی واحدی (روزانه) و نیم سالی واحدی ,,, و پاسخنامه آزمون دروس ریاضیات هماهنگ کشوری سال سوم متوسطه (نظری) در خرداد ماه ۹۱, دانلود سوالات و پاسخ تشریحی امتحانات هماهنگ کشوری سال سوم ,,, www,konkurfa,com/,,,/دانلود-سوالات-و-پاسخ-تشریحی-امتحانات-هماهنگ-,,, امتحانات سال سوم نظری خرداد ماه 1393 باسمه تعالی سوال و راهنمای تصحیح امتحان نهایی سال سوم ,,, سوالات وپاسخ تشریحی امتحانات هماهنگ کشوری سال سوم (رشته ی نظری)خرداد 93 ,,, نحوه ی مطالعه دروس عمومی و تخخصصی در کنکور 94, 9, 755, lili97 ,,, سوال و راهنمای تصحیح امتحان نهایی سال سوم متوسطه سالی– واحد (روزانه) ,,, ریاضی فیزیک, برنامه امتحانات نهایی سوم متوسطه و پیش دانشگاهی خرداد 94 ,,, wiki,tiktak,info/421/2015/,,,/برنامه-امتحانات-نهایی-سوم-متوسطه-و-پیش/ ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍,ش, - رشته های ریاضی فیزیک وتجربی و انسانی و هنر در اردیبهشت و خرداد ماه سال 92, ,,, اعلام برنامه امتحانات نهایی نیم سال دوم 93 94 – دانلود آهنگ جدید … ,,, نمونه سوالات امتحان نهایی سوم تجربی93 94 جدید امسال شهریور خرداد … ,,,,, امتحانات نهایی سال سوم متوسطهخرداد 94 · سوالات و پاسخنامه فیزیک3 رشته تجربی خرداد 1393 ,,, دانلود امتحانات نهایی سال سوم دبیرستان دی ماه 93 - کنکور konkur,in › سوالات امتحانات نهایی › امتحان نهایی سال سوم دفترچه راهنمای آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای 94 منتشر شد/اعلام رشته های بدون آزمون ,,,, خلاصه نویسی ریاضیپایه محمد کاظم میدانی رتبه 7 منطقه 2 ,,, جزوه فیزیک مبحث آشنایی با ساختار هسته ,,,, سوالات و پاسخ تشریحی دروس هماهنگ کشوری سال سوم دبیرستان دی ماه 91 · سوالات و پاسخ تشریحی دروس هماهنگ ,,,, آغاز امتحاناتمدارس از 2 خرداد 94, دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک 3 رشته ریاضی دی 93 ,,, www,downloadsoftha,blogsky,com/,,,/دانلود-سوالات-امتحان-نهایی-فیزی,,, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍,ش, - نمونه سوالات و پاسخنامه امتحانات نهایی ریاضی سال سوم رشته انسانی را در ادامه دانلود کنید , ,,, نمونه سوالات امتحان نهایی سوم تجربی 93 94 جدید امسال شهریور , ,,, دانلود سوالات امتحان نهایی درسفیزیک سوم دبیرستان خرداد 93 مخصوص ,,, نمونه سوالات امتحان نهایی سوم تجربی 93 94 جدید امسال شهریور ,,, brozdownload,com/,,,/نمونه-سوالات-امتحان-نهایی-سوم-تجربی-93-94-ج/ ۱ دی ۱۳۹۳ ه‍,ش, - نمونه سوالات امتحان نهایی زیست سوم تجربی سال 93, نمونه سوالات امتحان نهایی ,,, نهاییسوم دبیرستان رشته ی امتحان نهایی ریاضی سوم تجربی 94 همراه با پاسخ ,,, از 85تا 93 مخزن نمونه سوال امتحان نهایی فیزیک سال سوم به همراه پاسخنامه! ,,, تجربی درس ریاضی دانلود پاسخنامه امتحان نهایی زیست سوم دبیرستانخرداد 93 ,,, سوالات نهایی خرداد 94 nahai93,blogfa,com/ سوالات نهایی خرداد 94 - سوالات امتحان نهایی با پاسخ 93, ,,, 94,دانلود سوالات ریاضی فیزیک 94,برنامهامتحانات نهایی 94,جدید ترین سوالات ,,, زبان فارسی رشته تجربی 93,سوالات نهایی زبان فارسی نهایی 93,پاسخ سوالات زبان فارسی امتحان نهایی 93،, سوالات و پاسخ نامه تشریحی امتحانات نهایی خرداد 93 - { ریاضی ,,, math4all,blogfa,com/,,,/سوالات-و-پاسخ-نامه-تشریحی-امتحانات-نهایی-خرد,,, +{ ریاضی برای همه }+- - سوالات و پاسخ نامه تشریحی امتحانات نهایی خرداد 93 ( سال سوم نظری ) - آموزش ، نمونه سوال ، تیزهوشان - -+{ ریاضی برای همه }+- ,,, سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 93-94 به همراهپاسخ تشریحی ,,, رشته های نظری ,,, برچسب‌ها: نمونه سوالات نهایی, سوم ریاضی فیزیک, سوم تجربی, آرشیوامتحانات نهایی سوم دبیرستان, MSBook msbook,ir/ برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه ۹۴ ,,, دانلود کلیه فرمول های فیزیک دبیرستان دانلود فایل جمع بندی مطالب فیزیک اول ,,, نمونه سوالات حسابان و ریاضی ۳ امتحان نهایی ۹۴ ,,, کلید سوالات کارشناسی ارشد 94 مدیریت اجرایی و MBAپاسخنامه کلیدی کلید ,,, که مایل هستند فایل دفترچه درصدهای قبولی داوطلبان کنکور93 در رشته های روزانه و , سوالات ترم دوم ریاضی خرداد ماه پایه هشتم منطقه دو - آل نیوز all-news,ir/,,,/سوالات+ترم+دوم+ریاضی+خرداد+ماه+پایه+هشتم+منطقه+دو,ht,,, دانلود پاسخنامه آزمون علمی ریاضی پایه هشتم دوره متوسطه اول اسفند 93 دانلود آزمون علمی ریاضی ,,, نمونه سوال خرداد ماه 94 پایه هشتم (جویا مجد) آزمون 7 دانلود ,,,, سوالات فیزیک 2 دوم دبیرستان- کنکور سراسری 93 رشته ریاضی سوالات امتحانی حل ,,, سوالات امتحان نهایی دین و زندگی3 به همراه راهنمای تصحیح (پاسخنامه تشریحی) برای دانلود قرار ,,, دانلود سوالات نهایی فیزیک سوم تجربی از سال 81 تا 93 با ,,, aytablog,com/,,,/دانلود+سوالات+نهایی+فیزیک+سوم+تجربی+از+سال+81,,, دانلود سوالات و پاسخ تشریحی کنکور سراسری سال 92 رشته تجربی نام فایل ,,, فیزیک 3 رشته ریاضی: دانلودسؤالات و کلید امتحان نهایی فیزیک 3، خرداد 93 pdf فیزیک 3 رشته ,,, کلید نهایی و سوالات آزمون کارشناسی ارشد آمار زیستی 94-93, سوالات و ,,, سوالات امتحانات نهایی سوم انسانی تمامی دروس سال 85 تا 93 ,,, viacook,net/3413/سوالات-امتحانات-نهایی-سوم-انسانی-تمام,html سوالاتو پاسخ تشریحی امتحانات هماهنگ کشوری سال سوم (رشته ی نظری)خرداد 93 ,,, برنامه امتحانات خرداد 94 · کنکور خارج کشور 85 تا 93 · آزمون سراسری سال1393 · دانلود رایگان , ,,, دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک 3رشته ریاضی دی 93 ,,, nhua,ir/8393 ,,, سوالات امتحانات نهایی سوم انسانی تمامی دروس سال 85 تا 93 ,,, va1,ir/سوالات-امتحانات-نهایی-سوم-انسانی-تمام/ سوالاتو پاسخ تشریحی امتحانات هماهنگ کشوری سال سوم (رشته ی نظری)خرداد 93,کنکورفا برای , ,,, برنامهامتحانات خرداد 94 · کنکور خارج کشور 85 تا 93 · آزمون سراسری سال1393 · دانلود رایگان ,,, دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک 3 رشته ریاضی دی 93 , سوالات امتحان نهایی فیزیک 3 رشته ریاضی و فیزیک با ,,, www,mfjphysic,ir/4 امتحان نهایی 85: دانلود: دانلود با لینک مستقیم حجم:753 کیلوبایت مبنع: دنیای ,,, 3 رشته ریاضی و فیزیک باپاسخنامه کاملا تشریحی از سال 85 تا 93,فیزیک,دنیای ,,, تالش,بهار 94,تالش,هک,نرمافزار هک,کد هک,قالب سفارششی,دانلود,جزوه,کلیپ,خنده دار,تست ,,, یکشنبه 17 اسفند 1393 برنامه امتحانات نهایی خرداد 94 |دنیای فیزیکجمالی| ,,, دبیرستان آقا مصطفی خمینی ناحیه1مشهدمقدس پورتال مدارس ,,, am2,khschool,ir/ حساب دیفرانسیل; هندسه تحلیلی; ریاضیات گسسته; ریاضی عمومی; زبان فارسی ,,, دانلودسوالات امتحان نهاییدی92چهارم · دانلود امتحانات خرداد93 دروس داخلی ,,, دانلود سئوالات امتحانشیمی1،شیمی2،حسابان،ریاضی3،فیزیک پیش دانشگاهی ,,, دانلود سئوال و پاسخ امتحان نهایی هندسه2،زمین شناسی،آرایه های ادبی دیماه93 پس از برگزاری آزمون, دانلود سوالات امتحان نهایی دی 93 فیزیک چهارم دبیرستان ,,, downloadnewsong,ir/varzesh3/3605 ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍,ش, - رشته های ریاضی فیزیک و تجربی و انسانی و هنر در اردیبهشت و خرداد ماه سال 92, ,,,سوالات و پاسخنامه فیزیک پیش دانشگاهی رشته تجربی شهریور 93, 1393-09- , ,,, برنامه ی امتحانات نهایی دی ماه 1393 (سال تحصیلی 94-93) سال سوم دوره ,,, کانون فرهنگی آموزش - قلم چی www,kanoon,ir/ 7 اردیبهشتامتحان نهایی خرداد 94:برای مشاهده فیلم های آموزشی ثبت نام کنید ,,, چهارم ریاضی · چهارم انسانی ,,,دانلود سوال و پاسخ تشریحی کنکور خارج از کشور 93 ,,, نمونه سوالات امتحانی - مطالب ابر آزمون فا testfa,mihanblog,com/post/tag/آزمون%20فا دانلود نمونه سوال,نمونه سوالات 93 , جواب و پاسخنامه کلید تصحیح امتحانات نهایی خرداد 93,نمونه سوالات سال سوم ,,, نمونه سوالات نهایی درس فیزیک(3) سوم دبیرستان رشته ریاضی فیزیک ,,, تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 خرداد 1391 ,,, برنامه امتحانات نهایی سوم دبیرستان خرداد 94 کلیه رشته ها · نمونه سوال درس دین و زندگی 2 دوم دبیرستان ,,, سوالات امتحانات نهایی درس های حسابان جبر وهندسه ریاضی 3 ,,, boxiaozui,com/,,,/سوالات+امتحانات+نهایی+درس+های+حسابان+جبر+وهندسه,,, امتحان نهایی حسابان: دانلود سؤالات و کلید امتحان نهایی حسابان، خرداد 93 ,,,, دانلود امتحانات نهایی سوم دبیرستانرشته ریاضی فیزیک ,,, تمامی سوالات امتحان نهایی درس شیمی 3 در سال های 85 الی 92 با پاسخ ,,,,, جبر وهندسهریاضی 3 · متن آهنگ آلبوم ص شاهین · زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش 94 · زمان شروع امتحانات خرداد 94 مدارس ,,, دانلود سوالات امتحان نهایی دی 93 فیزیک چهارم دبیرستان ,,, sitemusic-love,ir/دانلود-سوالات-امتحان-نهایی,,,93-فیزیک,,,/دانلودآهنگ-جد,,, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍,ش, - سوالات فیزیک سال چهارم رشته ریاضی و پاسخنامه کلیک کنید (دی 93) pdf, ,,, برنامه یامتحانات نهایی دی ماه 1393 (سال تحصیلی 94-93) سال سوم دوره متوسطه دوم ,,,,, خرداد 85, دی 85 ,,, سوالات امتحان نهایی ادبیات فارسی رشته ها ی ریاضی و ,,, برنامه امتحان نهایی خرداد 94 رشته ریاضی | سایت تفریحی و ,,, karanjoman,com/list/برنامه+امتحان+نهایی+خرداد+94+رشته+ریاضی,html ریاضی1 فیزیک و آزمایشگاه1 ,,,, طنزدرباره 22بهمن | پاسخنامه تشریحی ازمون علمی امیدان 16 بهمن 93 | دانلودتریلرفصل پنجgame of thrones | دانلود آهنگ بخدا دوستت ,,, مدرسه نیوز - سوالات رشته ریاضی فیزیک سوم متوسطه madresehnews,com/?a=content,id&id=1298 ۴ روز پیش - در قسمت ذیل امکان دانلود نمونه سوالات دروس مربوط به پایه سوم ریاضی فیزیک و نیز سوالات ,,, آزمون نهایی فزیک3 استان کرمانشاه+پاسخ ,,, آزمون فیزیک3 و آزمایشگاه استان مرکزی خرداد93 · نمونه سوال فروردین94 · آزمون نهایی خرداد94 استان مرکزی ,,, سوالات فیزیک 3 سوم دبیرستان- کنکور سراسری 93 رشته ریاضی دانلود برنامه امتحانات نهایی سال اول دبیرستان سال دوم ,,, www,iqfun,ir/webha/1357/دانلود-برنامه-امتحانات-نهایی-سال-اول-د/ ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍,ش, - برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه سال تحصیلی 94 - 1393 :: همگام , ,,, برای دانلود سوالات نهایی فیزیک و پاسخ نامه سال چهارم در خرداد 93 روی لینک های زیر کلیک , ,,,, سوال پیشرفت تحصیلی سال سوم متوسطه رشته ریاضی · سوال پیشرفت ,,, نمونه سوالات و پاسخنامه امتحانات نهایی ریاضی ۱ سال اول ,,, ganjinedanesh,ir/,,,/136-نمونه-سوالات-و-پاسخنامه-امتحانات-نهایی-ریاضی-,,, ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍,ش, - سوالات و پاسخنامه ریاضی 1 سال اول دبیرستان - خرداد 93 (1), 1393-09-30, 224,21 KB, 178 ,,, 1 سال اول دبیرستان - شهریور 87 (2), 1393-09-30, 180,92 KB, 94 ,,, سوالات امتحان نهاییجبر و احتمال سوم دبیرستان رشته ریاضی فیزیک ,,, دانلود سوالات و پاسخ امتحان نهایی رشته ریاضی فیزیک خرداد ۹۳ langardownload,ir/?p=1684 ۲ روز پیش - دانلود سوالات نهایی خرداد ۹۳ رشته ریاضی فیزیک :: دانلود آهنگ … sub4dl,blog,ir/… ,,, ۸ ساعت پیش – دانلود پاسخنامه سوالات امتحان نهایی تمامی رشته ها در خرداد ماه ۱۳۹۳ برای دانلود وارد … ,,,, questions-key-correction-final-exams-third-93/, ۵ خرداد ,,, sarbaz94,ir/2015/04/28/برنامه-امتحانات–نهایی–رشته–ریاضی-فیری/, امتحان نهایی 88 رشته ریاضی و فیزیک » انتشارات مهروماه home,mehromah,ir/,,,/final,,,/final,,,/final,,,/1371-final-exam-88-riazi,ht,,, ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍,ش, - سوالات امتحان نهایی دین و زندگی(3) سال 88, نوبت, سوال, پاسخ, خرداد, شهریور, دی,سوالات امتحان نهایی زبان انگلیسی(3) سال 88, نوبت, سوال, پاسخ, سوال و پاسخ امتحانات نهایی پیش دانشگاهی 93 - سوال و پاسخ ,,, book,sanjamusic,com/2015/,,,/سوال-و-پاسخ-امتحانات-نهایی-پیش-دانشگا,,, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍,ش, - دانلود سوالات امتحان نهایی دی 93 فیزیک چهارم دبیرستان , ,,, دانلود سئوال و پاسخ امتحانات نهایی خرداد93 سال سوم و سال چهارم ,,,, دانلود کتاب فیزیک 3 و آزمایشگاه رشته ریاضی سال تحصیلی 94-93 ,,,, دانلود سوالات و پاسخنامه امتحانات ,,, ۹۴/۰۲/۱۲ Ashkan ashkan نظرات (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است ارسال نظر ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید, نام * پست الکترونيک سایت یا وبلاگ پیام * افزودن خطافزودن پاراگرافضخیمخمیدهخط زیرخط زدنتوضیحچپ نویسوسط چینراست نویسلینک متن به آدرسحذف لینکمشاهده کدحذف فرمت متن کد امنیتی * تجدید کد امنیتی نظر بصورت خصوصی ارسال شود پست الکترونیک برای عموم قابل مشاهده باشد ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم Desgin BY Mojtaba Minvand [FOXGRAPH],