از حضور مستشاری ایران در عراق و سوریه تا وارد شدن حزب‌الله در آینده نزدیک به بیت‌المقدس

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

 

مختصری از زندگی‌نامه سردار شهید الله‌دادی؛

از افتخارآفرینی در عملیات والفجر 8 تا پایه‌گذاری تیپ ادوات لشکر ثارالله

 

/////////////////////

سردار شهید الله‌دادی با شروع جنگ تحمیلی فرصت بازگشت به دانشگاه را تا پایان جنگ از دست داد و 15 روز پس از حمله ارتش رژیم بعثی عراق به ایران اسلامی در تاریخ 14 مهرماه 1359 به اتفاق دوست و هم‌رزم همیشگی‌اش سردار شهید مهدی‌زندی‌نیا عازم جبهه شد.

 

جمهوری اسلامی ایران به دنبال شکل دهی جهان اسلام است و جهان اسلام باید به عنوان قدرت نخست مطرح باشد و این موضوع شدنی است.

/////////////////////
مشاور فرمانده کل سپاه در واکنش به اظهارات فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: اگر آمریکایی‌ها چنین اشتباهی کنند، حتماً آخرین اشتباهشان خواهد بود و مانند شوروی سابق در باتلاق خود به دام می‌افتند.

/////////////////////
رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: صهیونیست‌ها بدانند اقدام جنایتکارانه‌‌شان که در پی آن سردار محمدعلی الله‌دادی در "قنیطره" به شهادت رسید، "ب" بسم‌الله و سرآغاز سقوط رژیم فاسد صهیونیستی است.

/////////////////////
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: تروریست‌ها با غرب همدست بوده و اهداف مشترکی دارند؛ دانشمندان هسته‌ای ما در فهرست سیاه شورای امنیت بوده و از یک طرف مورد هجمه قرار گرفتند.

جانشین قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) گفت: مطمئن بودیم که اگر داعش امروز بغداد را تصرف کند، فردای همان روز در فکر حمله به ایران و تسخیر تهران خواهد افتاد، اما به حول و قوه الهی در عراق متوقف شدند.

‌‌وزیر دفاع با اشاره به جایگاه بسیار خوب امروز ایران اسلامی در عرصه‌های علم و فناوری در سطح جهانی، گفت: دانشمندان ایرانی معتقدند که عزت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران‌‌ همان عزت اسلام در جهان است.

/////////////////////
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تانک‌های بهینه‌سازی شده نزاجا با سامانه‌های زرهی روز دنیا برابری می‌کنند، گفت: ایران قدرتمندترین یگان زرهی را در منطقه غرب آسیا دارد.

/////////////////////
معاون اول رئیس جمهور گفت: فتوای رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران در هیچ مقطعی به دبنال بمب اتم نبوده است.

/////////////////////
سرلشکر صفوی گفت: اکنون ائتلاف آمریکایی علیه داعش با شکست مواجه شده است و آمریکا در پیشبرد سیاست‌های خود در منطقه و جهان با شکست مواجه شده است.

/////////////////////
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه‌ای که رخ داد (قنیطره) نشان داد که تروریست‌ها و صهیونیست‌ها با هم همکاری دارند.

/////////////////////
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم اشغالگر قدس اکنون دست و پای آخرش را می زند و خودش هم این را می‌داند که کارش تمام است.

/////////////////////
معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حزب‌الله و رزمندگان مقاومت در مقابل عوامل داعش و استکبار جهانی می‌جنگند و نگاه رزمندگان مقاومت نگاه امام‌حسین(ع) است.

/////////////////////
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قدرت نظامی ایران در درجه اول یک قدرت دفاعی است و قبل از هر چیزی انسان و انسانیت برای آن اولویت دارد.

/////////////////////
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت در حال دستیابی به پیروزی‌های بزرگتری است و به امید خدا می‌ماند تا به نتایج نهایی برسد.

/////////////////////
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل آنکه موضوع سوریه به روش سیاسی حل نمی‌شود آن است که آمریکا و هم پیمانانش به دنبال اتخاذ راه حل سیاسی در این باره نیستند.
/////////////////////
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: صهیونیست‌ها بدانند تا روز زوال باید درآماده باش کامل بسر ببرند و دیگر صهیونیست‌ها روی آرامش را نخواهند دید.

/////////////////////
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اکنون با شهادت شهدا در "قنیطره" موجی در لبنان ایجاد شده و جوانان داوطلبانه خواهان پیوستن به حزب‌الله هستند.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

نظرات بینندگان

غیر قابل انتشار: ۱
در حال بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
شیرازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
0
6
خدایارونگهدارهمتون باشه ان شالله همگی سلامت باشید برای خدمت کردن به آقا امام زمان آدم افتخار میکند به این سردار ان عزیز میهن اسلامی اللهم عجل لولیک الفرج .

 









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: