پیروان محمد(ص) عشق خود را از موبایل‌هایشان در گوش عالم فریاد زدند/ برای پیامبرم به قدر وسعم

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی
این روزها شبکه‌های اجتماعی راهی دیگر بر فریاد اعتراض مسلمانان و عشاق رسول‌الله شده است، فضایی که چندی پیش در آن فریاد من عاشق مبارزه با اسرائیلم سر داده می‌شد و حالا فریاد عشق به محمد(ص) را به خود می‌بیند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دنیای مجازی با همه خوب و بدش گاهی اوقات آنقدر یکدست می شود که زیبایی این یک‌دستی بر زشتی های این فضای وسیع که حجم اطلاعات وارد شده بر آن غیر قابل کنترل است، فائق می آید.

کاریکاتوریست نقاشی موهن مجله ابدوشارلی که این روزها مورد لعن و نفرین نه تنها مسلمانان بلکه آزادی‌خواهان جهان است، شاید فکر این همه حجمه اعتراض مجازی را نمی کرد.

کافی است سری به شبکه‌های اجتماعی بزنیم تا کمپین "من عاشق محمد(ص) هستم" گواه گفته‌های نویسنده باشد.

من عاشق محمدم
از تروریسم متنفرم
توهین به پیامبران الهی را محکوم میکنم


I love Mohammad "P.B.U.H"
I hate terrorism.
I condemn insulting the holy prophets.

J'adore Muhammad.
Je suis déteste le terrorisme.
Je condamne insulte aux messagers de Dieu.

أنا أحب محمد صلی الله علیه و آله
أنا اکره الأرهاب 
أنا ادین الأهانة على الأنبیاء  کلهم

 

 

 

زمان چندانی از انتشار کاریکاتور پیامبر خاتم نگذشته بود که کاربران مسلمان شبکه های مجازی ساکت ننشسته و در نخستین اقدام ممکن تصمیم به راه‌اندازی کمپین با محتوای عشق به رسول اکرم و تنفر از تروریسم نمودند، کمپینی که در کمتر از چند ساعت جهان شمول شد و مسلمانان یک صدا اعتراض خود را از طریق در دسترس ترین امکانات موجود به گوش جهانیان رساندند چرا که اعتراض به اتفاق رخ داده توسط عموم جهانیان جز با تسخیر فضای مجازی با پست اعتراض آمیز به این حرکت موهن امکان پذیر نبوده و فرصتی بس مناسب برای نشان دادن یکپارچگی مسلمانان و دوستداران پیامبران الهی در فضای مجازی به جهانیان بود.

 

 

کاربران فضای مجازی از هر قشری در این کمپین حضور یافتند تا ثابت کنند که با هر دیدگاه و منطقی عاشق پیامبر مهربانی هستند.

تغییر عکس پروفایل ها به نام زیبای حضرت محمد (ص)، انتشار مطالب با مضمون عشق به محمد و دل‌نوشته هایی که نشان از پر بودن دل کاربران مسلمان و غیر مسلمان دارد، همه و همه می‌خواهد ثابت کند که محمد پیامبری است که قلمرو حکومتش قلبهای ماست.

در این بین کسانی بودند که برای نخستین بار دست به قلم برده و دلشکستگی خود از این اتفاق را در قالب فضای مجازی به نمایش گذاشتند تا نشان دهند قلم زدن برای محمد رسول‌الله(ص) افتخارشان است.

 

 

-    چه طاق کسری و چه کاخ الیزه، آنان که نگران ترک خوردن کاخ ستمشان باشند، برای نابودی نام محمد تلاش می‌کنند.
-    خداوند حساب این توهین را هم کرده است، مشتهای پر از خاکشان را مرتبا به سمت خورشید وجود رسول‌الله می‌پاشند مثل همان خاکستری که بر سر مبارکش ریختند. نهایتا چه شد
-    من عاشق محمدم، از تروریسم متنفرم و توهین به پیامبران الهی را محکوم می‌کنم.
-    و . . .
این پیامها و میلیون ها پیام اینچنینی به زبان‌های مختلف دنیا چند روزی است فضای مجازی را به خود اختصاص داده و روز به روز بر تعداد محکومیت‌های مجازی افزوده می شود.

 



 نکته قابل توجه دیگر در این خصوص این است که کاربران فضای مجازی که برای همه گیر شدن موضوعات مختلف یکدیگر را به چالش دعوت می‌کردند این بار در  محکومیت عمل قبیح مجله ابدوشارلی چالش را کنار گذاشته و لبیک یا رسول الله را وظیفه خود دانستند.

مدتها بود که سرزدن به شبکه‌های اجتماعی به یک عادت روزمره بدل شده بود که در بسیاری از مواقع اگر از آن غافل می‌شدیم چیز زیادی را از دست نمی دادیم اما حالا هر بار با حتی یک نیم نگاه به این فضا و با دیدن همدلی و یکپارچگی مسلمانان و عشق آزادی‌خواهان جهان به پیامبر خاتم مهربانی شوری شگرف در دل می‌یابیم که توصیف کردنی نیست.

اینکه هر کس به قدر توانش حداقل در دنیای مجازی از پیامبرش حمایت کرده است نشانگر این است که این مردم هنوز از محبت اهل بیت سیر نشده‌اند و این ادعا را در دنیای حقیقی نیز اثبات خواهند کرد.

دنیا به نام آل حسین است والسلام . . .









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: