کربلایی جواد مقدم -بین الحرمین تهران

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی
کربلایی جواد مقدم شب 30 صفر 93 بین الحرمین تهران
 

مجموعه نوحه های شب 30 صفر 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت بین الحرمین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: صفر المظفر | 4 دی , 1393  2 نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شب 29 صفر 93 بین الحرمین تهران
 

مجموعه نوحه های شب 29 صفر 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت بین الحرمین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: صفر المظفر | 2 دی , 1393  بدون نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شب 28 صفر 93 بین الحرمین تهران
 

مجموعه نوحه های شب 28 صفر 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت بین الحرمین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: صفر المظفر | 1 دی , 1393  3 نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شب 27 صفر 93 بین الحرمین تهران
 

مجموعه نوحه های شب 27 صفر 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت بین الحرمین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: صفر المظفر | 30 آذر , 1393  6 نظر   | ادامه مطلب »
جواد مقدم : من جانم را برای ولایت‌فقیه و رهبرم می‌دهم
 

جواد مقدم، مداح جوانی است که هرازگاهی شایعاتی درباره‌اش مطرح می‌شود. چندی پیش بود که یک فایل صوتی از او منتشر شد و عده‌ای با شنیدن آن، تصور کردند که جواد مقدم حرف‌هایی علیه ولایت فقیه بر زبان آورده است. اما این ذاکر جوان، با صراحت اعلام کرد که به هیچ وجه چنین منظوری نداشته و همواره خودش را سرباز ولایت فقیه می‌داند.

هر چند که می‌توان انتقاداتی به روش‌‌ها و گفتارهای مقدم و بسیاری از ذاکران شناخته شده دیگر داشت، اما قرار دادن او در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی، هدفی است که توسط جریان‌های خاص که به دنبال نفوذ در هیات‌ها هستند دنبال می‌شود. جریان‌هایی که در چند ماه اخیر سعی داشتند با پرداخت مبالغ سنگین به جواد مقدم، او را مصادره کنند که خوشبختانه ناکام ماندند. جواد مقدم تصمیم گرفت خودش به این شایعات پاسخ دهد و با صراحت ارادت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را اعلام کند تا جای هیچ تفسیر دیگری باقی نماند. این حرف‌های جواد مقدم آب پاکی را روی دست شایعه‌سازان و موج‌سواران این جریان می‌ریزد. عقیق لازم دانست تا این سخنان را برای حفظ وحدت هیئات انقلابی منتشر کند:

ادامه مطلب را بخوانید ….

تعداد بازدید : **   موضوع: ویژه نامه ها | 9 آذر , 1393  8 نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شب سیزدهم محرم 93 خادم الرضا قم
 

مجموعه نوحه های شب سیزدهم محرم 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: محرم الحرام | 20 آبان , 1393  1 نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شب دوازدهم محرم 93 خادم الرضا قم
 

مجموعه نوحه های شب دوازدهم محرم 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: محرم الحرام | 15 آبان , 1393  بدون نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شام غریبان محرم 93 خادم الرضا قم
 

مجموعه نوحه های شام غریبان محرم 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: محرم الحرام | 15 آبان , 1393  بدون نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شب عاشورا محرم 93 خادم الرضا قم
 

مجموعه نوحه های شب عاشورا محرم 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: محرم الحرام | 13 آبان , 1393  بدون نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شب تاسوعا محرم 93 خادم الرضا قم
 

 

مجموعه نوحه های شب تاسوعا محرم 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تصویری اضافه شد

برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , ,









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : Mostafa بازدید : 1193 تاریخ : دو شنبه 23 دی 1393برچسب: دانلود مستقیم ترانه دوستت دارم لارا فابیان با زیر نویس فارسی زینب بابرادردوقلوی کرم سایر مداحی لری رضا موسیوند ۹۳؛ستون خیمه لیلا دانلودنوحه جوادمقدم بنام دریا جواب دختر سبد گربه متن اهنك دلم كرفته اي رفيق كرشا رضايي نوحه یک پسر بچه در راه کربلا فیلم حضرت رقیه در اردبیل در حال نماز انشا صداى وزش باد معمای اسم دختر شماره تلفن پسر گی برای جلوگیری از کاهش ید در نمک یددار چه کار باید کرد؟ علیرضا رجبی هرسینی کد پیشواز ایرانسل علی جهانیان تیتراژ سریال فاطما گل ترکیه فیس بوک مریم قاسمی کلبه ای در زمستان دانلود زیر نویس سریال راه رفتن مردگان فصل 5 قسمت3 برای جلوگیری از کاهش ید در نمک یددار چه روش هایی را باید اجرا کرد خلاصه ای از قسمت آخر سریال ترکی برگ ریزان فیلم چاقو خوردن فائزه دختر گرگانی اهنگ فیلم فاطما گل علی جهانیان انشادرموردقطره بارانی که ازابری چکیده اید خلاصه قسمت42فاطماگل دستگيري اسيد پاشان اصفهانآپارات ستاره شب رباط کریم نام خوانندگان اهنگ جدیدفاطماگل دانلود مداحی بابا حسین غریبه با صدای جواد حسین خانی سریال فصل دو قبول میکنم قسمت 273 قاب زيبا براي كاغذ A4 دربارهي صرفه جويي در آب بقیه قلب زرد جویا مجد نمونه سوال نوبت اول پایه هفتم علوم نمونه سوال زبان انگلیسی ترم اول پایه ی اول دبیرستان دانلود رمان جدید با ژانر کل کل عاشقانه فرمت apk سری دوم پشت صحنه فریحا مداحی لری ای حسین آرام جانم نصب libg,soبرای اندروید مرحوم آغاسی باآهنگ انشا صدای زیبای وزش شدید باد ‏‎ ‎روضه بااهنگ جدید ابی گوگوش آپارات مریم قاسمی با مرتضی پاشایی حل معماي مرد کور قرص سفيد قرمز کشتن داعشی توسط قاسم سلیمانی قلب زرد چند قسمته مداحی باسم کربلایی جدید با پسرش براءه العشق par3roid دانلود مداحی عربی حسینم وا حسینم وا حسینا نوحه ومداحی ورود کاروان اسرا به کوفه وشام,