بر روی تصاویر آرم و نوشته قرار دهید + دانلود نرم افزار

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی
 
برای رایانه؛
TSR Watermark Image Software 2.7 یک نرم افزار حرفه ای و کم حجم برای قرار دادن نوشته و عکس بر روی تصاویر است و می تواند با ابزار خود تصاویر شما را به صورت اولیه ویرایش کند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ شاید شما هم دوست داشته باشید بر روی تصاویر خود یادگاری بنویسید یا آن ها را با نام خود منتشر کنید، بهترین کار برای نوشتن یادگاری و جلوگیری از سرقت تصاویر قرار دادن متن و تصویر اختصاصی بر روی آن ها است. با استفاده از این نرم افزار TSR Watermark Image Software 2.7 قادر خواهید بود، بر روی تصاویر عکس (واتر مارک) یا نوشته قرار دهید، برنامه علاوه بر قرار دادن واتر مارک بر روی تصاویر قادر است، ویرایش های اولیه بر روی تصویر را انجام دهد، ویرایش های اولیه نرم افزار عبارت اند از: امکان تنظیم شفافیت، چرخش، تغییر سایز تصاویر و ... . همچنین از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان قراردادن واتر مارک های متعدد، قابلیت سفارشی سازی واترمارک، امکان دریافت خروجی با فرمت های رایج و ... اشاره کرد.
 
دریچه ، واترمارک ، آرم ، نوشته ، عکس ، تصویر ، دانلود ، رایگان ، نرم افزار ، برنامه ، رایگان ، رایانه
 
 
 
 
ورژن: TSR Watermark Image Software 2.7
حجم نرم افزار: 3.9 مگابایت








 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: