آموزش تکواندو پومسه 1-17

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

آموزش تکواندو پومسه 1-17

آموزش تکواندو پومسه 1-17
قیمت:
۸/۰۰۰ تومان
تعداد بازدید:
۷۳۸ بازدید
زبان:
انگلیسی
تعداد:
۲ حلقه
اضافه به سبد خرید

همانند دیگرهنر های رزمی شرقی تکواندو که یک هنر کره ای می باشد دارای فرمهایی است که اساس تکواندو را شکل داده اند به این فرمها پومسه می گویند. فرمهای تکواندو از فلسفه شرقی گرفته شده اند و هر فرم یاد آور یکی از عناصر زندگی است.فرمها توسط استادان بزرگ هنر های رزمی پایه ریزی شده اند و به دلیل اینکه در گذشته هنر های رزمی به صورت مخفی تمرین می شد این فرمها راهی بود تا حرکات و استراتژی بدون لو رفتن کل تکنیک ها توسط شاگردان تمرین و مرور شود فرمها در حقیقت مبارزات خیالی در 8 جهت هستند که با تمرین و تکرار فراوان باعث انظباظ فردی، همانهنگی بین عضلات و استقامت فردی می شود.


در این مجموعه آموزشی، فرمهای 1-18 تکواندو توسط قهرمانان جهانی تکواندو از چند زاویه اجرا می شود.این مجموعه در دو DVD ارائه می شود که در DVD اول پومسه های مقدماتی از کمربند سفید تا کمربند مشکی اموزش داده می شود و در DVD دوم پومسه های کمربند مشکی به بعد آموزش داده می شود.


پومسه های DVD دوم عبارتند از:
Koryo, Keumgang, Taebaek, Pyongwon, Sipjin, Jitae, Chonkwon, Hansu ,Ilyeo

 

آموزش تکواندو پومسه

کلیپ کوتاهی از آموزش تکواندو پومسه 1-17









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: