عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

به گزارش شیعه آنلاین، شنیده شده که شب گذشته (پنج شنبه) حدود ساعت 10 شب در محله “باروتکوبی” (صفائیه – شهر ری) در یک سوله متروکه انبار مواد غذایی، عده ای از پیروان فرقه ضاله وهابیت اقدام به برپایی جشن “حسین کشون” کردند.

/
37321 GD1RVN6N pic1 فیلم و کلیپ جشن حسین کشون در شهر ری

 

.

گفته می شود پس از اینکه اهالی محل بخصوص جوانان مؤمن و عاشق اهل بیت علیه السلام از این ماجرا اطلاع یافته، در محل حاضر شده و تلاش کردند جشن آنان را بهم بریزند و در نهایت به درگیری شدید منجر شد.
.

پس از انجام اقدامات لازم از سمت اهالی محل و جوانان هیئتی، مأموران آگاهی و یگان ویژه از شهر ری، امین آباد، دهکده المپیک و سایر اماکن در محل حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دادند.

.

حدود ساعت 5 صبح بود که این محله مملو از جمعیت شده و مأموران با برقراری نظم، محل فاجعه را در کنترل گرفته و تعداد 58 نفر از وهابیون را بازداشت کرده و با خودروهای گارد ویژه منتقل کردند.
/

قابل ذکر است که حدود 15 نفر از وهابیون متواری شده و محل آنان تا به این لحظه مشخص نشده است.
,

به گفته برخی از شاهدان عینی، چند نفر از وهابیون که در درگیری زخمی شده بودند، بدلیل جراحات شدید به درک واصل شدند.
,

لازم به ذکر است، صحت و سقم این خبر تا به این لحظه از یک منبع رسمی تأیید نشده از همین رو تنها با هدف اطلاع رسانی اولیه آن را منتشر کرده ایم. در صورت بدست آوردن اطلاعات کامل و موثق، آن را به اطلاع کاربران و خوانندگان عزیز خواهیم رساند.









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: