تعطیلی استت سون-stat7

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

سرویس آمارگیر اینترنتی استت سون ( stst7.com ) در تاریخ 7 مهرماه 1393 به یکباره تعطیل شده و خدماتش را متوقف ساخته است! این توقف خدمات ناگهانی و بدون اعلام قبلی بوده و از آنجا که ما نیز از این سرویس استفاده می نمودیم و هنگامی که طبق روال روزانه در تاریخ 7 مهرماه 93 (امروز) نیز جهت بررسی آمار وب سایتهای خود به وب سایت آمارگیر استت سون "stat7" مراجعه کردیم با پیغام زیر وبرو شدیم :

فعالیت وب سایت استت سون در تاریخ 7 مهرماه 93 متوقف گردید.
آیکون مربوط به استت سون تا مدتی در دسترس باقی خواهد ماند و در سایت های استفاده کننده از سیستم نمایش داده خواهد شد تا کاربران محترم نسبت به حذف کد رهگیری اقدام نمایند.

[​IMG]

استت سون ، اولین سیستم تحلیل آماری وب سایت ایران بود !

استت سون سایت ایرانی بسیار حرفه ای بود که می توانست در صورت تداوم خدمات چه از نظر کیفی و کمی جایگزین بسیار خوبی برای Google Analytics باشد. این سرویس به خوبی سایتها را از لحاظ آماری آنالیز کرده و جزئیات بسیار دقیقی از نحوه عملکرد کاربران سایت ارائه می داد.

[​IMG]

با استفاده از تحلیل های استت سون می توانستیم رفتار کاربران و چگونگی گردش آنها در سایت خود را دریابیم و بر این اساس وب سایت را بهینه نماییم. امکانات تحلیلی استت سون به انواع سایتها از جمله فروشگاههای الکترونیک، انجمن ها، سایتهای خبری، شخصی، بلاگ ها، سایتهای تجاری، دانشگاهها، سایتهای دولتی و… کمک می نمود و از استقبال خوبی در بین کاربران و وبمستران ایرانی برخوردار شده بود!

استت سون مجموعه ای از امکانات مدیریتی در سطح گوگل آنالایتیک در اختیار کاربران قرار می داد. امکاناتی نظیر کلمات کلیدی جستجو شده در موتورهای جستجو، گزارش زنده روی نقشه جهان، جزییات صفحات بازدید شده، سایتهای ارجاع دهنده و … بخشی از این امکانات بودند.

در حال حاضر هیچ اطلاعی در دست نیست که چرا به یکباره و بدون اعلام قبلی وب سایت استت سون خدماتش را متوقف و تعطیل ساخته است! و در خود وب سایت نیز توضیحی در خصوص علت این تعطیلی ذکر نگردیده.









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: